وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا بایرن مونیخ به سیسه فکر می کند؟


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت ایویکا اولیچ باعث برهم زدن برنامه های بایرن مونیخ شد. اکنون ، گمانه زنی هایی برای خرید مهاجم جدید وجود دارد. اسامی بازیکنانی مانند کارلوس توز غیر واقعی هستند. اما درخواست خرید " دمبا سیسه " چطور؟  

در واقع بایرن مونیخ همراه با سه مهاجمش یعنی ، ایویکا اولیچ ، ماریو گومز و نیلس پترسن ، برنامه ریزی هایش را برای فصل جدید انجام داد. اما مصدومیت شدید اولیچ باعث شد تا این بازیکن کرواتی به مدت دو ماه از میادین به دور باشد و به استراحت بپردازد.

پس از این اتفاق ، کارل هاینز رومنیگه ، به صراحت اعلام کرد که بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مهاجم جدید می باشد. ولی کریستین نرلینگر ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نظر متفاوتی دارد و معتقد است که توماس مولر می تواند به عنوان مهاجم هدف ، ایفای نقش نماید.

براساس همین خبرها  شایعاتی مبنی بر خرید توز به سر زبان ها افتاد. اما یوپ هاینکس در این خصوص گفت: "اگر بایرن مونیخ به مهاجم تازه ای نیاز دارد ، باید ببینیم بازیکنی هست که در حد و اندازه های بایرن باشد یا خیر؟! توز بازیکن بسیار خوبی است ، اما قیمت او بین 40 تا 45 میلیون یورو می باشد. او می تواند در تقویت تیم به ما کمک شایانی کند. اما باشگاه نمی تواند چنین مبلغی را پرداخت کند."

اکنون نام مهاجمی بسیار ارزانتر به گوش می رسد. " پاپیس دمبا سیسه " نام مهاجم فرایبورگ است که اکنون درباره اش صحبت می کنند. این مهاجم در مصاحبه ای که اخیراً انجام داده است ، به این امر اذعان داشته است که قصد دارد فرایبورگ را ترک کند. از تیم های ولفسبورگ ، شالکه ، تاتنهام ، ساندرلند و روبین کازان روسیه ، به عنوان علاقه مندان به این مهاجم سنگالی یاد می شود.

این احتمال وجود دارد که در هفتۀ  پایانی نقل و انتقالات ، بایرن مونیخ برای خرید سیسه دست به کار شود. هزینۀ این انتقال 15 میلیون یورو تخمین زده شده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 23:36

اصلا مهاجم جدید نخواستیم آقا
نخوااااستیم

farshad چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 02:14 http://bayern.blogsky.com/#http://

ما نخایم کی رو باید ببینیم باز بنتنر یه جیزی اما این...............

ramin چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 04:42

bache gol zane doroste shenakhte shode nist vali goal zane fasle pish ham bad az gomes 2vomin goal zan bood

محمد_13 چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 10:04

رامین راست میگه. اگر بتونن این رو بخرن خیلی خوب میشه. یک خرید متعارف و خوب هستش.

عرفان چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 12:53

ولی 15 میلیون برای همچین بازیکنی خیلی زیاده

محمد_13 چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 14:08

این گومز درب و داغون رو خریدن 35 میلیون یورو. حالا این بعد از گومز با اختلاف کمی دومین گلزن برتر بوندسلیگا شده. نصف قیمت گومز ارزش نداره؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد