وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن به دنبال انگوگ و بنتنر است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رومنیگه در پی مصدومیت ایویکا اولیچ ستاره کروات بایرن، به دنبال جانشین مناسبی برای اوست.

رومنیگه بعد از مصدومیت ایویکا اولیچ میگوید: اکنون ما تنها دو مهاجم سالم داریم و این برای ادامه کار بایرن کافی نیست . 

او میگوید: ما دو گزینه خوب از لیگ برتر انگلستان با قیمتهای مناسب زیر نظر داریم که احتما حضور یکی از آنها در آلیانس زیاد است. 

دیوید انگوگ اولین گزینه بایرن از تیم لیورپول است. این بازیکن فرانسوی از تیمهای بولتن و ساندرلند نیز در تابستان امسال پیشنهاداتی را داشته است. لیورپول برای این بازیکن ۵ میلیون پوند قیمت گذاشته است. 

گزینه بعدی بایرن نیکلاس بنتنر ستاره دانمارکی تیم آرسنال است که او هم از تیمهایی از لیگهای پرتغال٬ انگلیس و ترکیه پیشنهاد داشته است. آرسنال برای بنتنر ۱۰ میلیون پوند قیمت گذاشته است این در حالی است که هیچ یک از تیمهای خواهان وی حاضر به پرداخت چنین مبلغی نشده اند اما رومنیگه میگوید: پرداخت چنین مبلغی برای بایرن ممکن است.

نظرات 3 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:57

vay bar man engog daghoone yani cholmano rad karde yan gustavo ro bezare mohajem behtare hata Badstuber az engog behtare bere hamle bazi kone adam be aghle ina shak mikone onam RUMMENIGGEB KE KHODESH MOHAJEM BOODE
BENTNERAM YECHI TO MAYEHAYE PETERSENE
INHAME BAZIKON,BAZIKON GHAHTIYE MAGE

عرفان سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:03

اینا مغز ندارن!؟
رومینگه همچین گفت دنبال مهاجم هستیم ،فکر کردم توز،آدبایور یا دروگبا رو در نظر دارن.

محمد_13 سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 10:40

بابا شماها یکجور دارین صحبت می کنید که انگار بایرن مونیخ می خواد یک بازیکن رو جایگزین ماریو گومز بکنن که مهاجم اصلی بایرن هستش. هرچند که خودمم ، گومز رو قبول ندارم.

اولیچ یک مهاجم نیمکت نشین بود ، و این طبیعی هستش که بایرن دنبال مهاجم طراز اول نره. بایرن مونیخ اگر دنبال خرید یک مهاجم بزرگ بود ، همون اول دنبلاش می رفت. الان دنبال یک خرید هستند برای رفع تکلیف که بهانه دست هوادارا ندن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد