وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان:از جواب به انتقادم شوکه شدم!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان سابق بایرن و تیم ملی آلمان از واکنش شواینی و لام به انتقادش اظهار تعجب کرد.

او که از این دو انتقاد شدیدی کرده بود پس از واکنش آنها به انتقادش تعجب کرد و گفت: هر دوی آنها باید قدم بعدی را بردارند و پیشرفت کنند. من هم که بازی میکردم از انتقادها ناراحت میشدم اما سعی میکردم خودم را اصلاح کنم. البته من مثل آنها واکنش نشان نمیدادم! 

کان ۴۲ ساله اضافه کرد: اگر از من چیزی بپرسند من صادقانه جواب میدهم و من این کار را کردم اما شواین اشتایگر باید خودش را اصلاح میکرد نه اینکه واکنش بدی نشان دهد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهمیر شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 21:36

آخ. گفتی.

(کان : از ده سال پیش تاکنون هیچ کدام از تیم های آلمانی موفق به کسب عنوان در رقابت های اروپایی نشده اند.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد