وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: بایرن به زودی به فرم ایده آل خواهد رسید


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ ، از نگرانی اش در مورد شروع نا امید کننده بایرن مونیخ در بندسلیگا کاسته شده است و بر این باور است که با تغییر و تحولات در فرم ابتدایی فصل ، بایرن به زودی به فرم ایده آل برسد.

جروم بواتنگ ، مدافع بایرن مونیخ از طرف خود متقاعد شده است که می تواند با تیم بایرن مونیخ افتخارات از دست رفته را پس بگیرد. اکنون بایرنی ها با پیروزی 2 بر 0 مقابل زوریخ در چهارشنبه ، یک پای حضور در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان می باشند.

اما شروع آنها در بونسلیگا ، مخلوط شده است با سه امتیاز از دو بازی. این بازیکن 22 ساله در گفتگو با سایت گل اظهار کرد که انتظار دارد در ادامه چرخ های بایرن مونیخ با سرعت بیشتری به حرکت در بیایند.

بواتنگ با سایت گل گفت: "ما هنوز در ابتدای فصل هستیم ، و بنابراین واضح است که همه چیز آنطور که باید و شاید به خوبی پیش نمی رود. اما همیشه ظرفیتی برای پیشرفت وجود دارد. با این حال ، شما به زودی یک انفجار در پیشرفت ما مشاهده خواهید کرد."

او در ادامه افزود: "من فکر نمی کنم فوتبال جادویی در هر بازی به نمایش بگذارید ، اما ما می دانیم که می توانیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم اگر از فرصت هایی که ایجاد می کنیم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم."

او در مورد انتظار هواداران بایرن مونیخ گفت: "روشن است که هواداران انتظار بیشتری از ما دارند ، اما ما می خواهیم اهداف خودمان را دنبال کنیم. ما اکنون دو بازی در بوندسلیگا را پشت سر گذاشته ایم و اعتماد به نفس مناسبی برای دیدار با هامبورگ داریم."

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrdad شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 20:14 http://allstars.mihanblog.com

به وبلاگ ما سر بزنید و اگرتمایل به تبادل لینک دارید ما را با عنوان ستارگان فوتبال لینک کرده وبه ما اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد