وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هامبورگ؛ آزمونی هیجان‌انگیز برای مردان هاینکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدعی کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در هفته سوم این پیکارها در آزمون دشوار بندرنشینان هامبورگی امتحان میدهد.

امروز بایرن مونیخ در اولین بازی روز در ورزشگاه آلیانس آرنا منتظر رقیبی دیرینه همچون هامبورگ است. این دو تیم از گذشته‌های دور و نزدیک با هم به رقابت پرداخته‌اند. همیشه دیدارهای این دو تیم پرحاشیه و در عین حال هیجان‌انگیز بوده است.

امسال نیز در ابتدای فصل 2012-2011 با توجه به شرایط کنونی دو تیم، بنظر می‌آید مصاف حریف جنوبی (بایرنی‌ها) با شمالی‌های بندرنشین (هامبورگی‌ها) نیز چنین شرایطی داشته باشد.

البته در کنار همه این‌ها، برای یوپ هاینکس، سرمربی باوارایی‌ها و مردان سرخ‌پوش‌اش یک آزمون جدی است. امتحانی پس از باخت روز نخست مقابل بروسیامونشن‌گلادباخ و برد خفیف و توام با چاشنی شانس هفته دوم برابر وولفسبورگ.
از این رو هواداران بایرن به عنوان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی امید به درخشش تیم براساس قابلیت‌های ستارگان آن دارند. 

این دیدار می تواند برای مانوئل نویر بسیار مهم باشد. هنوز بخشی از هواداران بایرن او را به دلیل صحبت هایش علیه الیورکان نبخشیده اند و اشتباه دیدار مقابل گلاباخ نیز شرایط را بدتر کرد. آیا او می تواند در دیدار مقابل هامبورگ اشتباهاتش را جبران کند.

آرین روبن، فرانک ریبری و ماریو گومز در دیدار مقابل اف سی زوریخ دچار مصدومیت های جزئی شدند اما انتظار می رود همه آنها بتوانند در دیدار امروز حضور داشته باشند. به جز برنو، هاینکس همه بازیکنانش را در این دیدار در اختیار خواهد داشت. به نظر نمی رسد سرمربی باواریایی ها در این دیدار تغییرات چندانی در تیمش ایجاد کند؛ هرچند در مورد پست هافبک هجومی که پست سر ماریو گومز قرار خواهد گرفت هنوز بین توماس مولر و تونی کروس به قطعیت نرسیده است. 

بایرنی ها در 11 دیدار اخیرشان در بوندسلیگا تنها 1 بار شکست خوردند (8 پیروزی و 2 تساوی) و در این 11 دیدار اجازه ندادند حریفان بیش از یک بار دروازه شان را باز کنند.

بایرن تا به حال در دو دیدار ابتدایی خانگی اش در بوندسلیگا شکست نخورده است. همچنین 288 دقیقه است که باواریایی ها در رقابت های بوندسلیگا مقابل هامبورگ گل نخورده اند. آنها در 3 دیدار اخیرشان با هامبورگ دروازه شان را بسته نگه داشته اند.

شکست 6-0 هامبورگ مقابل بایرن در آلیانس آرنا که در ماه مارس گذشته رقم خورد، موجب اخراج آرمین فه و انتصاب سرمربی فعلی، میشائیل ائنینگ شد.

هامبورگ تنها تیمی است که در آلیانس آرنا دو بار بایرن را شکست داده است. ضمن آنکه اولین شکست بایرن در این ورزشگاه را رقم زدند. هامبورگی ها در 9 دیدار اخیرشان در بوندسلیگا نتوانسته اند به پیروزی برسند (6 تساوی و 3 شکست). آخرین پیروزی آنها مربوط به آوریل گذشته و پیروزی 3-0 مقابل کلن است.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 07:34

پس این بازی براشون خیلی حیاتیه

reza شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 07:34

هاتف شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 10:52

بایرن مونیخ با اراءه بازی خوب هامبورگ را درهم میکوبد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد