وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهارنظر هاینکس و بازیکنان بایرن بعد از بازی با اف سی زوریخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬  یوپ هاینکس و برخی از بازیکنان در صحبت هایی با سایت رسمی باشگاه نظرات خود را بیان کرده اند که در اینجا آن را می خوانیم.

دیدار رفت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر 0 باواریایی ها به پایان رسید ولی آن ها برای برگزاری جشن صعود باید حداقل 90 دقیقه نیز منتظر بمانند.  
 
یوپ هاینکس: " تیم می دانست که این بازی به چه اندازه مهم است. دیدار مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود. تیم من به خوبی 20 دقیقه ابتدای بازی را آغاز کرد و با بازی روان دو تا سه شانس خوب ایجاد کردیم و موفق به گلزنی نیز شدیم. در نیمه دوم بازی را با سرعت ادامه دادیم این همان چیزی است که شما باید در برابر تیم هایی مانند زوریخ انجام دهید. اما ما کمی هم بدشانس بودیم و دروازه بان زوریخ عملکرد خوبی داشت تا ما فقط دو گل به حریف بزنیم در پایان امروز ما باید از نتیجه راضی باشیم زیرا گام بلندی برای صعود برداشتیم." 
 
فیلیپ لام:" ما کلاس بازی خود را نشان دادیم و آن ها هیچ شانسی در مقابل دروازه ما نداشتند چیزی که نمی توانستیم در فصل گذشته متصور باشیم. ما در بازی هجومی موفق بودیم و این همان روشی است که ما می خواهیم بازی کنیم."
 
باستین شواین اشتایگر:" این یک نتیجه خوب است و ما در موقعیت خوب برای بازی برگشت قرار خواهیم داشت. اما باید دو تا سه گل دیگر نیز به ثمر می رساندیم. ما خوب شروع کردیم در نیمه دوم نیز تسلط بازی در اختیارمان بود و می توانستیم با نتیجه ای رویایی بیرون بیاییم. زوریخ در دیدار برگشت با تمام قوا مقابل ما ظاهر خواهد شد."
 
آرین روبن:" باید راضی باشیم زیرا نتیجه 2 بر 0 نتیجه خوبی است. دو گل زدیم و گل های زیادی هم نزدیم. بازی ما هنوز به اندازه کافی خوب نیست و باید آن را بهبود ببخشیم هنگام حمله باید بسیار سریعتر توپ را به مهاجمان منتقل کنیم باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و تهاجمی تر بازی کنیم."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد