وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: این همان نتیجه ای بود که می خواستیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ با برتری 2 بر 0 مقابل اف سی زوریخ تا حدودی زیادی راه خود را برای رسیدن به مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا هموار کرد. و اکنون نظر مسئولان و بازیکنان بایرن مونیخ که در ادامۀ مطلب می خوانید.

کارل هاینز رومنیگه: ما پایه های لازم برای رسیدن به مرحله گروهی قرار دادیم. درواقع 2 بر 0 یک نیتجۀ خوب می باشد ، اما امروز می توانست با نتیجۀ بهتری به پایان برسد. اگر ما از شانس هایی که ایجاد کردیم به خوبی استفاده می کردیم ، با نتیجۀ 4 بر 0 پیروز می شدیم. ما به خوبی در نیمۀ دوم بازی کردیم و مسابقه در دستان ما بود ، ولی در نیمۀ اول به اندازۀ کافی خوب نبودیم.

کریستین نرلینگر: به غیر از عمکبرد منفی ما در استفاده از شانس ها ، عملکرد خوب و مناسبی داشتیم. 2 – 0 قطعاً نتیجه ای بود که ما می خواستیم. اگر شما به شانس هایی که ما در نیمۀ دوم ایجاد کردیم نگاه کنید ، متوجه می شوید که ما می توانستیم نتیجۀ بهتری را کسب کنیم. ما به طور کلی تمرکز لازم را داشتیم و می خواهیم به مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان راه یابیم.

یوپ هاینکس: این تیم می دانست که امروز چقدر مهم است ، آن در مورد رسیدن به مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان بود. تیم من 20 دقیقۀ ابتدایی را به خوبی آغاز کرد. ما فوتبال روانی را اجرا کردیم و دو – سه شانس خوب ایجاد کردیم. ما در نیمۀ دوم به بازی سرعت بخشیدیم ، چیزی که شما برای بازی مقابل اف سی زوریخ نیاز دارید. دروازه بان آنان واکنش های خوبی نشان داد ، اما ما باید با بی رحمی بیشتر از شانس هایمان استفاده کنیم. در پایان روز ،ما از نتیجه بدست آمده رضایت داریم. ما امروز یک گام رو به جلو گذاشتیم ، اما به هیچ وجه به هدف خود نزدیک نیستیم.

فیلیپ لام: ما امروز کلاس خودمان را نشان دادیم. آنها هیچ موقعیتی نداشتند. بازی در حمله ما خوب بود. این روشی است که ما می خواهیم بازی کنیم.

شواین اشتایگر: این یک نتیجۀ خوب است ، و ما در یک موقعیت خوب برای بازگشت قرار داریم. اما ما می توانستیم 2 یا 3 گل بیشتر به ثمر برسانیم. ما شروع خوبی داشتیم اما کمرنگ. نیمۀ دوم تحت سلطۀ ما بود و باید با اختلاف بیشتری پیروز می شدیم. زوریخ می خواهد تمام تلاشش را در خانه انجام دهد ، و ما باید از چیزی که بدست آوردیم نگهداری کنیم.

آرین روبن: ما راضی هستیم ، زیرا 2 بر 0 نتیجۀ خوبی است. ما دو گل زدیم و گلی دریافت نکردیم ، اما ما به اندازۀ کافی خوب بازی نکردیم ، و باید آن را بهبود ببخشیم. هنگامی که ما حمله می کنیم ، توپ را خیلی سریع به جلو پیش می بریم ، و به سختی تمرکز می کنیم و باید خشن تر ظاهر شویم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 14:45 http://bayern.blogsky.com/#http://

۲گل اندوخته خوبی نیست زیاد ولی گل نخوردیم خوبه بازی رو ندیدم امیدوارم خوب بازی کرده باشن

احسان پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 17:19

یقین دارم بایرن در دیدار برگشت نتیجه بهتری میگیره و حتی بهتر هم بازی میکنه.دیشب هم بهتر از بازی با وولفسبورگ بود...کم کم داریم خوب میشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد