وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شگفتی در ترکیب بایرن، حضور زوج روبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرنی ها به دلیل نتایج ضعیف فصل گذشته و کسب مکان سومی بوندسلیگا باید برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت به مصاف اف سی زوریخ سوئیس بروند.

بایرنی ها شرایط خوبی را در قرعه کشی پلی آف لیگ قهرمانان داشتند و اف سی زوریخ برای غول های باواریا حریف تقریبا ساده تری به حساب می آید. بازی رفت در آلیانس آرنا می تواند خیال هواداران بایرن را برای بازی برگشت راحت کند هرچند که شاگردان هاینکس در اولین دیدار خانگی خود در این فصل بوندسلیگا شکست تلخی را با حساب 1 بر 0 مقابل مونشن گلادباخ تجربه کردند و همین تجربه تلخ کمی نگرانی ها را میان هواداران بایرن افزایش می دهد. میزبانی آلیانس آرنا در فینال 2012 لیگ قهرمانان فشار سنگینی را بر دوش بازیکنان بایرن در این دیدار وارد خواهد کرد.

باواریایی ها شروع خوبی در فصل جدید بوندسلیگا نداشتند. پیروزی در دقایق انتهایی بازی مقابل وولفسبورگ با گلزنی لوئیس گوستاوو هافبک تدافعی بایرن آن هم در حضور بازیکنانی مانند گومز، ریبری و مولر به خوبی شرایط نامناسب در خط هجومی بایرن را نشان می دهد. بازگشت روبن و حضور ریبری می تواند خبر خوبی برای هواداران باشد چون تقریبا حضور توامان این دو بازیکن در ترکیب بایرن یکی از شگفتی هایی است که در طول فصل برای بایرن رخ می دهد و مطمئنا کمتر هواداری این موقعیت نادر را از دست دهد.

گونتر نتسر هافبک افسانه ای آلمان ها در سالیان دور پس از تماشای دیدار بایرن مقابل وولفسبورگ گفت: "به نظر من اولین دیدار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان بسیار مهمتر از بازی در لیگ است. با سرعت و تاکتیک های هجومی و تکنیک ها فردی بازیکنان می توان شکست سختی برای اف سی زوریخ متصور شد. با این وجود من مطمئن هستم که باشگاه سوئیسی بسیار فراتر از نام خود ظاهر خواهد شد."

توماس مولر جوان نیز نگاهی ویژه به این دیدار دارد. او در گفتگویی با سایت یوفا دیدگاه خود نسبت به بازی را اینگونه بیان می کند: "این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. رویای ما حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم خانگی خود، آلیانس آرنا است."

دیدار پلی اف برای سوئیسی ها بسیار دشوارتر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است آن ها باید 90 دقیقه سخت و نفس گیر را در آلیانزآرنا تجربه کنند. اورس فیشر سرمربی زوریخ یکی از سخت ترین شب های دوران سرمربیگری خود را سپری خواهد کرد. باشگاه سوئیسی شرایط خوب و فرم ایده آلی را بدست آورده است. آن ها در سوپرلیگ سوئیس در ماه ژوئیه به مقام قهرمانی دست یافتند و در چند بازی اخیر خود نیز نتایج مناسبی را کسب کردند.

پیروزی 2 بر 1 مقابل بازل در سوپرلیگ اعتماد به نفس بالایی را به شاگردان فیشر بخشیده است. با این وجود سرمربی زوریخ نگاهی واقع بینانه دارد و می گوید: "بایرن چهره ای متفاوت نسبت به رقبای گذشته است و ما باید مقابل بهترین باشگاه آلمان بازی کنیم و این را به خوبی می دانیم." سرمربی باشگاه اف سی زوریخ در ادامه صحبت های خود اعتراف می کند که وی یکی از هواداران بایرن است و می گوید: "من به شخصه از جوانی باشگاه بایرن مونیخ را دوست داشتم و یکی از طرفداران این باشگاه بزرگ هستم."

نگاهی به بازیکنان

مانوئل نوئر- دروازه بان اول آلمان ها و باشگاه بایرن که در شکست خانگی باواریایی ها مقابل گلادباخ تاثیر گذار بود عدم هماهنگی وی با جروم بواتنگ مدافع تازه به خدمت گرفته بایرن موجب به ثمر رسیدن تک گل گلادباخی ها شد. با تمام این تفاسیر او یکی از ستون های بایرن در خط دفاعی ویکی از برترین دروازه بانان جهان است.

فیلیپ لام- یکی از با ثبات ترین بازیکنان فوتبال جهان است. در بازی کاپیتان تیم ملی و باشگاه بایرن نقطه ضعفی نمی توان یافت. او همواره در کارهای تهاجمی تیم و حرکات ترکیبی با فرانک ریبری موفق نشان می دهد و یکی از بهترین مدافعان کناری جهان است. بدون شک بایرن از جناح او مشکلی نخواهد داشت.

باستین شواین اشتایگر- لیدر خط هافبک بایرن نقش بسزایی در تنظیم نبض بازی خواهد داشت. حضور باستین در خط میانی این امکان را برای هاینکس فراهم خواهد آورد تا تغییراتی تاکتیک در حین بازی انجام دهد. شواینی یکی از اهرم های اجرایی تفکرات بایرن در زمین خواهد بود.

توماس مولر - بازیکن جوان و انرژیک باواریایی ها، او نیز مانند کاپیتان لام یکی از کم نوسان ترین بازیکنان بایرن محسوب می شود. نوع و سبک بازی وی آن چنان پیچیده است که کمتر مدافعی می تواند به طور کامل از عهده مهار وی برآید. سماجت و تکنیک منحصر به فرد وی و بازی تخریبی او می تواند کمک حال باواریایی ها در این دیدار باشد.

روبن و ریبری- دو وینگر بین المللی بایرن معمولا در شرایط نرمال به گونه ای چرخشی دچار مصدومیت می شوند و دوران نقاهت و بهبودی این دو نیز به گونه ای است که نمی توانند به صورت توامان در ترکیب بایرن حاضر باشند. حضور همزمان این دو ستاره در طول یک فصل معمولا به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد حال با توجه به رهایی روبن از بند مصدومیت و حضور ریبری در آخرین دیدار بایرن باید انتظار درخشش این دو ستاره بایرن را در ترکیب اصلی داشت و هاینکس می تواند تاکتیک های هجومی خود را با محوریت این دو پی ریزی کند.

نتایج اخیر دو تیم

بایرن مونیخ:
برانشویگ 0 – 3 بایرن مونیخ (جام حذفی)
بایرن مونیخ 0 – 1 مونشن گلادباخ (بوندسلیگا)
وولفسبورگ 0 – 1 بایرن مونیخ (بوندسلیگا)
اف سی زوریخ: 

اف سی زوریخ 1 – 0 استاندارد لیژ (مقدماتی لیگ قهرمانان)
اف سی زوریخ 6 – 0 گراسهوپر (سوپر لیگ)
بازل 1 – 2 اف سی زوریخ (سوپر لیگ)

نظرات 1 + ارسال نظر
هاتف چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 20:08

این زوج هر تیمی یو درهم میکوبه البته با همایت همه بازیکنان بایرن مونیخ و یوپ هاینکس سر مربی بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد