وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: شاید یک روز در روسیه بازی کردم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه آرین روبن می گوید که از حضور در بایرن مونیخ راضی است ، اما این فوق ستارۀ باواریایی احتمال حضورش در یکی از تیم های روسی را در آینده منتفی ندانسته است.

آرین روبن ، مهاجم کنارۀ بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد که پس از اتمام ماجراجویی اش در آلمان می تواند تصور کند که روزی در یکی از تیم های بزرگ روسیه بازی کند.

روبن مورد توجه تیم " انژل ماخاچکالا " قرار گرفته که به تازگی توانسته روبرتو کارلوس را به خدمت بگیرد و اخیراً هم با پیشنهاد مبلغ 20 میلیون یورو به دنبال ساموئل اتوو ، مهاجم اینتر میلان می باشد.

روبن در خصوص پیشنهاد تیم های روسی به اکسپرس گفت: "البته منم هم چیزهایی از تیم انژل ماخاچکالا شنیده ام. آنها پول زیادی دارند. اما من نمی خواهم در مورد آینده ام صحبت کنم. من 27 ساله هستم و در بایرن مونیخ خوشحالم. اما هرچیزی می تواند در زندگی اتفاق بیفتد و شاید من یک روز به روسیه بروم."

نظرات 2 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:17

ننننننهههههههههههه

ramin سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 13:56

befarma rom nemishe chie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد