وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بازیکنان بایرن مونیخ و وولفسبورگ ، بعد از دیدار روز شنبه


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم بایرن مونیخ و وولفسبورگ در روز شنبه ، به میزبانی تیم وولفسبورگ به مصاف هم رفتند ، که با برتری 1 بر صفر بایرن مونیخ همراه بود. اکنون می توانید نظرات بازیکنان دو تیم را در ادامۀ مطلب بخوانید.

لوئیز گوستاوو: تمامی بازیکنان باورهایشان برای پیروزی را تا پایان حفظ کردند ، حتی تا در دقیقۀ 90 مسابقه. این یک پیروزی بسیار مهم بود.

فرانک ریبری: ما در دقایق ابتدایی کمی خوش شانس بودیم ، اما من فکر می کنیم ما بایرن متفاوتی را در مقایسه با هفتۀ نخست مشاهده کردیم. ما تهاجمی تر بودیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم. این هرگز در مقابل تیم خوبی مانند وولفسبورگ به راحتی بدست نمی آید. این سه امتیاز حیاتی بودند ، و برای ما از لحاظ روحی مهم بود. ما نیاز داریم تا همیشه همانگونه بازی کنیم که در برابر وولفسبورگ انجام دادیم.

رافینیا: من فکر نمی کنم این یک پیروزی شانسی بوده باشد. ما دو یا سه موقعیت خوب در نیمۀ اول داشتیم که از آن به خوبی استفاده نکردیم. وولفسبورگ قطعاً یک تیم خوب می باشد. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود.

فلیکس ماگات ( سرمربی وولفسبورگ ): ما تیم بهتری در نیمۀ نخست بودیم و سزاوار این بودیم تا از حریف خود پیش بیفتیم. در نیمۀ دوم بازی باز بیش از حد بود. هیچکدام از دو تیم ضعف یا برتری بر حریف نداشت. این شرم آور نیست که در مقابل بایرن مونیخ شکست خورد ، این نشانۀ خوبی است که شما در سراسر مسابقه پایاپای آنان باشید.

حسن صالیح حمیدزیچ ( بازیکن وولفسبورگ ): ما به وضوح خوب بودیم و من به شکل باورنکردنی عصبانی هستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و یک گل بسیار خوب به ثمر رساندیم اما در پایان روز بایرنی ها متوجه نشدند چگونه پیروز میدان بودند. من فکر می کنم ما در نیمۀ اول کنترل میدان را در اختیار داشتیم. ممکن است ما بیشتر با توپ کارکردیم و فضای بیشتری در اختیار داشتیم ، هرچند که این در مقابل تیمی مثل بایرن مونیخ آسان نیست. من فکر می کنم نتیجۀ تساوی می توانست عادلانه تر باشد.

پاتریک هلمس ( بازیکن وولفسبورگ ): این فوتبال ناعادلانه ای بود. من فکر می کنم ما 90 دقیقه را به خوبی بازی کردیم ، و تیم برتری بودیم و سزاوار بودیم به پیروزی برسیم ، ولی در دقیقۀ پایانی یک گل مبتدیانه دریافت کردیم. ما در کل دیدار یک بازی باز را به نمایش گذاشتیم ، و در برخی کارهای هجومی به خوبی ظاهر شدیم و به خوبی دفاع کردیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 23:55

آقا عرفان در مرد اون سوالی که کردی باید خدمت عرض کنم که متاسفانه آدرس دیگری ندارم. ولی باید خدمتت عرض کنم بقیه هم فرقی با این ندارن.

عرفان یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:35

مرسی محمد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد