وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس برای جذی ریبری وارد عمل شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سران یوونتوس برای تقویت تیم خود قصد دارند هافبک فرانسوی بایرن مونیخ را به تورین بیاورند.

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، یوونتوس که مدت‌ها است به دنبال امضای قرارداد با یک هافبک خوب و بین‌المللی است امیدوار است بتواند فرانک ریبری را به ترکیب خود اضافه کند.

یوونتوس پیش از این نیز بازیکنانی مانند خوان مانوئل وارگاس و جفرسون فارفان را نیز زیر نظر گرفته بود ولی بنا به دلایلی از پیگیری انتقال آ‌نها به تورین منصرف شد. اکنون ریبری در ترکیب باواریایی‌ها بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و تا سال 2015 نیز با این تیم قرارداد دارد.

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس هفته گذشته با ناامیدی در مورد عدم موفقیت در خصوص جذب هافبک چپ سخن گفت. میشل باستوس سرانجام در لیون ماندنی شد و فیورنتینا نیز اعلام کرد دیگر علاقه‌ای برای فروش وارگاس ندارد. اکنون برخلاف نظر سران بایرن که بارها اعلام کرده‌اند تابستان جاری علاقه‌ای برای فروش بازیکنان بزرگ خود ندارند، بیانکونری برای جذب فرانک ریبری 28 ساله تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند خیال خود بابت سمت چپ خط هافبک تیم را راحت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد