وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وولفسبورگ - بایرن مونیخ؛ بایرن اولین برد فصل را جست‌وجو می‌کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدعی کسب قهرمانی بوندسلیگا با هدف کسب اولین برد فصل جاری راهی بازی خارج از خانه با وولفسبورگ می‌شود.

امروز دومین هفته این رقابت‌ها با انجام 7 بازی انجام خواهد شد. پس از آنکه تیم ملی این کشور در بازی دوستانه چهارشنبه شب در شهر اشتوتگارت توانست 3 بر 2 برزیل را شکست دهد، اتحادیه فوتبال این کشور تک بازی روز جمعه را لغو کرد تا ملی‌پوشان به همراه تیم‌های باشگاهی خود فرصت بیشتری برای هماهنگی داشته باشند. به این ترتیب در بازی‌های امروز، بایرن‌مونیخ که هفته اول در خانه یک بر صفر مغلوب بورسیامونشن‌گلادباخ شد، راهی وولفسبورگ می‌شود.

هدف یوپ هاینکس، سرمربی باوارایی‌ها و شاگردانش این است که هرطوری شده از این بازی با دست پرخارج شوند و بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کرده و به اولین پیروزی فصل جدید برسند.

برای این منظور آنان البته با موانع متعددی مواجه هستند. زیرا هدایت وولفسبورگ بر عهده فلیکس ماگات، سرمربی اسبق مونیخی‌ها است. ماگات همواره نشان داده در رویارویی با تیم‌ سابق خود قادر به کسب نتیجه است. از طرفی سفید و سبزپوشان با بهره‌گیری از بازیکنان با استعداد و توانمند خویش در خانه بازی می‌کنند. به این دلایل باید گفت که مونیخی‌ها کار دشواری را پیش‌رو خواهند داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 01:28

sakhte bord to in bazi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد