وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هولگر بادشتوبر: من از کیفیت خودم آگاهم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در هفته ای که برای هولگر بادشتوبر پشت سر گذاشته شد ، با یک نتیجۀ موفقیت آمیز همراه بود.

پس از سوت پایان دیدار تیم های ملی آلمان و برزیل ، هولگر بادشتوبر عجله داشت تا به قسمت VIP استادیوم مرسدس بنز آرنا اشتوتگارت برود تا این بازیکن 22 ساله خانواده اش را ملاقات کند. بادشتوبر اهل شهر "ممینگن" می باشد ، که چندان از شهر اشتوتگارت فاصله ندارد. این دیدار کوتاه بود ، زیرا بادشتوبر همراه با سایر ملی پوشان بایرن به سمت شهر مونیخ برگشت.

این هفته ، یک هفتۀ بسیار مهم برای برای این مدافع مرکزی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بود. زیرا او توانست در بایرن مونیخ ، دانیل ون بویتن را پشت سر بگذارد و به طور ثابت برای بایرن مونیخ به میدان برود و سپس توانست با جلب نظر یواخیم لو ، در کنار متس هوملس ، قلب خط دفاعی تیم ملی آلمان را مقابل برزیل تشکیل دهد.

هولگر بادشتوبر پس از دیدار با برزیل گفت: "نمی خواهم بگویم که احساس بهتری در آمادگی نسبت به فصل گذشته دارم. اما من فصل را به خوبی آغاز کردم. این آمادگی را دارم با هرکسی رقابت کنم. من از کیفیت خودم آگاهم ، به همین دلیل من هم در مقابل برزیل به میدان رفتم و هم مقابل مونشن گلادباخ."

اکنون او می خواهد جایگاه خود را بیش ار پیش محکم تر کند و در این خصوص گفت: "در سال های اخیر ، من در بسیاری از دیدارهای تیم می آلمان از ابتدا به زمین مسابقه رفتم. زیرا در بسیاری از بازی ها خوب ظاهر شدم ، و من خیلی از عملکرد خودم راضی هستم. همچنین این موضوع توسط یواخیم لو تائید شده است. من می خواهم به افزودن کیفیت تیم کمک کنم و در هر زمان خودم را به اثبات برسانم. می خواهم دوباره بازی کنم و برای این هدف هر کاری انجام خواهم داد."

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 13:30

shoma be khodet nagir , zoor bezani nazani bazikon nisti , morsbiyan ham khoshhal mizanan entekhabet mikonand

عرفان جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 15:26

من که تا حالا کیفیتی توی بازی این آقا ندیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد