وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: هم اکنون زمان بیدار شدن از خواب می باشد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درپی شکست بایرن مونیخ در هفتۀ نخست بوندسلیگا مقابل تیم مونشن گلادباخ ، اکنون مردان قرمز پوش باواریایی می خواهند با پیروزی در هفتۀ دوم بوندسلیگا ، با اعتماد به نفس کامل به مصاف اف سی زوریخ سوئیس بروند.

بایرن مونیخ در 16 روز آینده باید به مصاف تیم های وولفسبورگ ، هامبورگ و کایزرسلاترن در بوندسلیگا و در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم اف سی زوریخ سوئیس از سری رقابت های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا برود.

فرانک ریبری در ظهر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری که در باشگاه بایرن مونیخ انجام شد ، دربارۀ دیدار نخست بایرن مونیخ در بوندسلیگا گفت: "ما بازی با مونشن گلادباخ را پشت سر گذاشته ایم. بدیهی است که این بسیار شرم آور بود ، چون اساساً یک دیداری بود که ما باید پیروز می شدیم. این برای همۀ بازیکنان و طرفداران ما مشکل بود. 69000 نفر در استادیوم آلیانز آرنا حضور داشتند و ما مقابل مونشن گلادباخ نتیجه را واگذار کردیم."

فرانک ریبری دیدار با گلادباخ ، تنها 30 دقیقۀ پایانی را وارد زمین شده بود با اعتماد به نفس کامل ادامه داد: "ما نیاز داریم تا نسبت با دیدار با مونشن گلادباخ ، یک عملکرد متفاوت را مقابل وولفسبورگ داشته باشیم."  

ریبری که نسبت به سال های گذشته تابستان بهتری را از لحاظ آمادگی پشت سر گذاشته است در ادامه افزود: "این یک هفتۀ خوب برای من بود ، با مقدار زیادی کار سازنده. من نمی دانم که آیا 100 درصد آماده هستم یا نه ، اما من احساس خوبی دارم. چیزی که هم اکنون ما برای دیدار های پیش رو نیاز داریم ، بنابراین من در حال آماده کردن ریتم لازم خود هستم."

او در خصوص کار با یوپ هاینکس گفت: "من برای رسیدن به ریتم مورد نظر به سمت سرمربی تیم می روم. این کار با او به خوبی پیش می رود و ما یک رابطۀ خوب با هم داریم."

این بازیکن ستاره بایرن در کناره های زمین به خوبی می داند که دیگر نباید اتفاقات فصل گذشته تکرار شود و امتیازات ابتدایی فصل را از دست بدهند. او در پایان صحبت هایش گفت: "هنوز در روز های ابتدایی به سر می بریم ، و ما تنها یک بازی را پشت سر کذاشته ایم. اما اکنون زمان بیدار شدن از خواب می باشد ، نه در دو یا سه مسابقۀ بعدی ، که در واقع خیلی دیر خواهد بود. ما در دیدار با وولفسبورگ به سرعت و تهاجم بیشتری نیاز داریم. ما در هفتۀ آینده سه دیدار خواهیم داشت که باید در همۀ آنان پیروز شویم."       

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 13:34

pas sarih az khab bidar shid ke zohr shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد