وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سالیحمیدزیچ: مشتاق دیدار با بایرن هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حسن سالیحمیدزیچ بازیکن سابق بایرن و خرید جدید وولفسبورگ مشتاق تجدید دیدار با باشگاه قدیمی اش است.

Spox به نقل از روزنامه وولفسبورگی آلمانیا زایتونگ می نویسد: سالیحمیدزیچ گفت: من هیجان زده هستم بازی مهمی برای من است و این کاملاً روشن است. اگر بگویم این برای من یک بازی معمولی است دروغ گفته ام.
این بازیکن 34 ساله پس از اتمام قراردادش با یوونتوس به وولفسبورگ پیوست و از خرید های عجیب این فصل بوندسلیگا بود. او با بایرن همه چیز را برد: لیگ قهرمانان در 2001 و شش بوندسلیگا و چهار جام حذفی. او اضافه کرد: من در بایرن اوقات فوق العاده ای داشتم اما حالا میخواهم با وولفسبورگ بهترین نتایج را بگیرم. به گفته سالیحمیدزیچ بایرن پس از باخت در هفته اول تحت فشار است و با انگیزه بالا به این بازی می آید اما تیم وولفسبورگ هم برای برد به زمین می آید. 
حمیدزیچ خود را یک نیمه مونیخی می داند، او در مونیخ خانه دارد و بچه هایش هم آنجا به دنیا آمده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد