وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

در خواست روبن بعد از دیدار با مونشن گلادباخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از یک شکست بد و ناامید کننده مقابل مونشن گلادباخ ، آرین روبن خواستار خروجش از استادیوم بود و به نظر می رسید در این امر عجله هم دارد. البته این امر دلایلی هم داشت.

معمولاً پس از دیدارهای بایرن مونیخ در خانه ، آرین روبن جزو آخرین نفراتی است که آلیانز آرنا را ترک می کند. این ستارۀ هلندی به همراه خانواده اش ، به مدت طولانی در سالن VIP می ماند و سپس به خانه می رود. اما پس از شکست مقابل گلادباخ ، آرین روبن برای خروج از استادیوم عجله داشت. یکی از دلایل روبن ، آماده کردن خود برای حضورش در اردوی تیم ملی هلند بود که باید در روز چهارشنبه ، در یک دیدار دوستانه مقابل تیم انگلیس قرار بگیرد. دلیل دیگر روبن ، ناراحتی اش از شروع بد مقابل مونشن گلادباخ بوده است.

روبن در دیدار نخست بایرن در جام حذفی به علت مصدومیت غائب بود ، اما توانست برای دیدار با گلادباخ آمادگی نسبی خود را به دست بیاورد و از ابتدا در زمین مسابقه حضور داشته باشد. او پس از شکست مانند یک انسان ورشکسته گفت: "ما همه ناامید شدیم. ما نباید اکنون پریشان باشیم ، اما این شروعی نبود که ما می خواستیم."

 خود او که می داند در دیدار با گلادباخ ضعیف ظاهر شده است گفت: "در نیمۀ دوم از لحاظ بدنی ، قدرتم را از دست دادم. اما این طبیعی است. من تمامی کارهای لازم را برای بازگشت به میادین انجام داده ام. اما نمی توانم بگویم که صددرصد در آمادگی به سر می برم." و که به علت مصدومیت تقریباً یک هفته تمرینات تیم را از دست داده بود در ادامه گفت: "من هشت روز را برای تمرین از دست دادم ، اما من نمی خواهم عذر و بهانه ای بیاورم. من امروز خوب نبودم. باید بهتر از این بشوم."

اکنون آرین روبن می داند که در دیدار بعدی بایرن مونیخ که مقابل وولفسبورگ برگذار می شود ، تیم لزوماً باید به پیروزی برسد. او در این خصوص گفت: "چیزی که مشخص می باشد ما باید به پیروزی برسیم ، این امر بسیار مهم است. در حال حاضر فشار بر روی تیم بالا است." سپس آرین روین یک یادآوری مهم را برای همگی دارد. او در پایان سخنانش گفت: "پس از آن ، مقدماتی لیگ قهرمانان را پیش رو خواهیم داشت. این اولین هفتۀ مهم ما می باشد. ما باید از این سد عبور کنیم."  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد