وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هدف از دست رفته: بایرن 460 روز رنگ صدر جدول را ندیده است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ این هدف را داشت که از همان آغاز بوندسلیگا قدرت و توانایی اش را به رخ رقبایش بکشد ، اما در عوض با شکست مقابل مونشن گلادباخ تمامش نقشه هایش نقش بر آب شد.

" این کاملاً روشن است که ما در بازی نخست بوندسلیگا ، در فصل آینده برای قهرمانی حمله خواهیم کرد." این سخنان کارل هاینز رومنیگه بود که قبل از شروع فصل جدید بوندسلیگای آلمان زده شد. به طور مشابه ، فیلیپ لام کاپیتان بایرنی ها ، چنین سخنان مشابهی را به زبان آورد. یوپ هاینکس هم گفتبه بود: "ما باید از همان ابتدا به حریفان نشان دهیم که نمی توانند چیزی را بدست بیاورند."

اما هفتۀ نخست بوندسلیگا کاملاً با این سخنان مسئولان بایرن مغایرت داشت. پس از بازی شرم آور بایرن مونیخ در هفتۀ نخست بوندسلیگا مقابل مونشن گلادباخ ، بایرنی ها متوجه شدند که حریفی قدری مانند بوروسیا دورتموند به جای آنان به این سخنان عمل کرده است ، و گام نخست را محکم برداشته. همچنین تیم اشتوتگارت که درفصل گذشته در آستانۀ سقوط به دستۀ دوم بود ، توانست با نتیجۀ قاطع 3 بر 0 از سد تیم شالکه گذشت.

اکنون 460 روز می باشد که رکورددار قهرمانی بوندسلیگا نتوانسته در صدر جدول حضور پیدا کند. 8 می 2010 ، زمانی که بایرن جشن قهرمانی خود را در آخرین بازی بوندسلیگا به همراه لوئیس ون گال برگذار کرد ، آخرین روز آفتابی بود که در آسمان بایرن دیده شد. این امر برای هواداران باشگاه در حال تبدیل شدن به یک فاجعه می باشد. در بایرن مونیخ اکنون این وحشت وجود دارد که ، نتوانند آن جور که باید و شاید در آغاز بوندسلیگا موفق ظاهر شوند. در سه فصل گذشته تحت رهبری یورگن کلینزمن و لوئیس ون گال ، ضعف در شروع بوندسلیگا خودنمایی می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 11:50 http://bayern.blogsky.com/#http://

هی هی حیف ۱سال وای

هاتف سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 15:25

امسال باید قهرمان بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد