وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: برای باخت بایرن باید مرا سرزنش کنید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر مرد شماره ۱ باواریاییها به سهل انگاری خود در برابر تیم گلادباخ که منجر به شکست خانگی تیم بایرن شد اعتراف کرد.

ژروم بواتنگ مدافع تیم بایرن هنگامی که توپ را برای نویر فرستاد، نویر به دلیل عدم واکنش برای دریافت توپ کامارگو مهاجم تیم گلادباخ در یک توپ ربایی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.  

نویر در اینباره میگوید: من مسئولیت گل را به عهده میگیرم. توپ دشواری برای من فرستاده شد اما بدبختانه این اشتباه من بود که باعث باخت ما شد. ما تیم برتر زمین بودیم و باید پیروز میشدیم اما شکست خوردیم ولی این بازی اول بود و هنوز ۳۳ بازی برای ما باقی مانده است و ما با کار زیاد این شکست را جبران خواهیم کرد. 

یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن تمام انتقادهایی که نویر به خود وارد میداند را رد میکند و میگوید: روی گل هیچ کس مقصر نیست و این فقط یک سوء تفاهم بین بواتنگ و نویر است. اکنون ما ساکت میمانیم و به کار خود ادامه میدهیم و بازی بعدی را پیروز خواهیم شد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 15:32 http://bayern.blogsky.com/#http://

خوبه که گردن میگیری امیدوارم اعتماد به نفسشو پیدا کنه

محمد_13 دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 16:49

بواتنگ که توپ رو بهش نداد! بازیکن گلادباخ از وسط زمین یک توپ بلند برای مهاجمش فرستاد که با اشتباه مشترک بواتنگ و نویر و فرصت طلبی مهاجم گلادباخ به گل تبدیل شد.

این تواضع نویر رو نشون میده که تمام تقصیر رو به گردن میگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد