وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: من پلیس بایرن مونیخ نیستم سرمربی آن هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرده که وی سرمربی بازیکنان است نه پلیس آنان.

به نقل از خبرگزاری آلمان، یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن مونیخ که برای فصل جدید هدایت این باشگاه را برعهده گرفته سالهاست که در عرصه مربیگری فعالیت دارد و معتقد است که نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است.

این گزارش حاکی است وی در این باره گفت: قبلاً جدی تر بودم و رفتار خشک تری داشتم اما امروز متحول شده ام. مسلماً باید در محافل عمومی با بازیکنان با احترام بیشتری برخورد کرد چرا که این حق واقعی آنهاست.

هاینکس در ادامه اضافه کرد: امروزه با بازیکنان تیم بسیار صمیمی تر هستم و در اردوها با یکدیگر زمان بیشتری را سپری می کنیم. اگر بازیکنی دیر بیاید و تأخیر کند وی را مجازات نمی کنم چرا که من پلیس آنها نیستم و سرمربی شان هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 16:39

همین کارها رو کردی بایرن تو آلیانز باخت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد