وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: قدرت بایرن و زوریخ قابل مقایسه نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم ملی‌پوش بایرن‌مونیخ درباره حریف سوئیسی این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا گفت قدرت ما قابل مقایسه با تیم اف‌.ث زوریخ نیست.

به نقل از روزنامه دی ولت، ماریو گومز گفت: از وقتی که فهمیدم که بایرن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا باید با اف.ث.زوریخ روبرو شود، با لودویگ ماگنین،‌ دوست و هم‌تیمی سابقم در اشتوتگارت کلی پیامک با هم رد و بدل کردیم. از این طریق من و او برای هم رجزخوانی کردیم.
وی افزود: جدا از این موضوع باید بگویم بابت این رویارویی بسیار خوشحالم که می‌توانیم مقابل این حریف قرار بگیریم و برنده نیز شویم. ضمن آنکه پس از مدت‌ها یکی از دوستان صمیمی‌ام را خواهم دید.
گلزن تیم ملی آلمان و باواریی‌ها افزود: قدرت بایرن و زوریخ قابل مقایسه نیست. از این رو ما به طور آشکار، مدعی عبور خواهیم بود. 

نظرات 3 + ارسال نظر
salma یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 23:22

khafe juje ordake zesht.

محمد_13 دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 08:31

حالا بیبینیم می تونید با این غرور کاذب ، یک تر بزرگ بزنید و تیم رو نابود کنید یا نه!!!! کار این تیم شده فقط رجزخونی ، ولی تو زمین هیچی نیستن.

th.m دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 12:28

اه،این حرفا چیه می زنید به شما هم می گم طرفدار بایر و آلمان دو تا طرفدار مثل شما داشته باشن بسه شونه!من که می گم بایرن با حداقل ۲گل می بره و تا یک چهارم نهایی هم می تونه صعود کنه البته اگه شما ضد حال نزنید . قیافتون قشنگ می شه وقتی که دارید این ماریو را به خاطر گل زدنش تشویق می کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد