وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام در جایگاه یک کاپیتان

 

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام پس از انتقال مارک فان بومل از بایرن به میلان عنوان کاپیتانی بایرن را از آن خود کرد. او در جام جهانی 2010 نیز یکی از ارکان تیم یوگی لو و کاپیتان تیم ملی آلمان پس از مصدومیت میشائیل بالاک شد.

فیلیپ لام در مورد شرایط و نقش خود به عنوان کاپیتان به بلد می گوید: "اگر شما به کاپیتان های باشگاه ها و یا تیم های ملی جهان توجه کنید متوجه می شوید که معمولا مردان میانه میدان به عنوان کاپیتان انتخاب می شوند اما این شرایط در تیم های ملی آلمان و اسپانیا و یا باشگاه هایی نظیر منچستر یونایتد و بارسلونا کمی متفاوت است و گزینه های دیگری مانند سابقه در انتخاب کاپیتان نقش دارد."

ویژگی مهم فیلیپ لام به عنوان کاپیتان تیم چیست؟ستاره بایرن اضافه می کند: "شما باید به عنوان کاپیتان بر روی تیم نفوذ داشته باشید و این حداقل چیزی است که برای من مهم است. تاثیر و نفوذ من به عنوان کاپیتان بر تیم و یا تیم ملی اراده ام برای رسیدن به موفقیت است."

لام از جمله کاپیتان های نسل جدید فوتبال آلمان است. برخورد او با مارک فان بومل کاپیتان اسبق بایرن در آئودی کاپ برای هواداران بسیار جالب بود از لام در مورد این برخورد پرسیده شد و او در پاسخ گفت: "یک سلام تنها صحبت رد و بدل شده بود."

فیلیپ لام در مورد آخرین تماس خود با میشائیل بالاک می گوید: "یک تماس تلفنی نرمال با میشائیل داشتم که در مورد دیدار های انتخابی یورو 2012 بود."

بالاک و لام صرفا با یکدیگر دوست هستند. اما به نظر این دوستی به دلیل بازوبند کاپیتانی تیم کمی رو به سردی گذاشته باشد.

لام ادامه می دهد: "مطمئنا من نمی توانم با تمام 10 بازیکن حاضر در زمین و یا 18 یا 22 بازیکن تیم دوست صمیمی باشم. اندی اوتل دوست صمیمی من در بایرن بود که به برلین نقل مکان کرد. ارتباط دوستانه واقعی مستلزم ارتباطی ویژه در صنعت فوتبال است. حقیقت موجود چیزی است که هدف تمامی ما است و برای آن تلاش می کنیم. ما می خواهیم موفق باشیم و بدین منظور اینجا یازده دوست واقعی با هدف مشترک در زمین حضور دارند."

روز یک شنبه بایرن در اولین دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا مقابل گلادباخ قرار می گیرد که این می تواند آغاز گر فصلی موفق به کاپیتانی فیلیپ لام باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد