وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چراغ سبز لو به بازیکن ترکیه‌ای دورتموند برای حضور در تیم ملی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان به ایلکای گوندوگان بازیکن بروسیا دورتموند اطمینان داد که در برنامه‌هایش روی حضور او حساب می‌کند.

به نقل از خبرگزاری آلمان، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان به ایلکای گوندوگان هافبک بروسیا دورتموند اطمینان داده که در آینده روی حضور وی در تیم ملی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

این گزارش حاکی است، این بازیکن گفت: لو به من گفته که دربرنامه‌ریزیهای آینده‌اش روی حضورم حساب کرده است، باید نهایت تلاش خود را برای اینکه جواب اعتماد او را بدهم انجام دهم.

بنابراین گزارش گوندوگان ادامه داد: اگر چه سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان نیز به من اعلام کرده که یکی از بازیکنان کلیدی وی هستم، اماً شخصا علاقه زیادی دارم که در تیم ملی بزرگسالان نیز بازی کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 16:24

harchi bazikon turkiye jamkardan be bazikonane almani baha bedid chans sal dige almani nemibinim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد