وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوسامی: من در بازی با بارسلونا عصبی نبودم

FC Bayern Muenchen v FC Barcelona - Audi Cup Final,Takashi Usami; Gustavo  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اوسامی در مورد بازی با بارسا صحبت هایی انجام داد.

تاکاشی اوسامی ستاره جدید بایرن در فینال روز 4شنبه مقابل بارسا بازی کرد و گفت که اصلا ترسی نداشته است. 

اوسامی در این بازی یکی از خوبان بایرن بود ولی پیروزی نهایی با کاتالان ها بود. 

این بازی تجربه خوبی برای این جوان بود و وی گفت: بازی سختی بود و برای من که جوانم خیلی خوب بود که 90 دقیقه بازی کردم. قبل از بازی فکر میکردم عصبی شدم اما نبودم. در بازی حتی موقعیت هایی که داشتم خیلی آرام بودم و بازیم را انجام دادم. 

از او پرسیده شد آیا از اینکه تمام بازی را در زمین حضور داشتی خسته شدی؟ 

او جواب داد: در کل بله. وقتی که بارسایی ها توپ را در اختیار داشتند بسیار سخت بود از آنها توپ را گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 20:27

انصافا خیلی خوب بازی کرد.
فراتر از حد انتظار بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد