وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: بازیکن بایرن هستم اما آینده مشخص نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی پوش بایرن مونیخ احتمال پیوستنش به باشگاه میلان را رد نکرد.

این هافبک باتجربه در دیدار تیمش مقابل میلان در آئودی کاپ، پنالتی پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و آلگری اعلام کرد که او بازیکن سرنوشت ساز تیم باواریایی بوده است.

او در مورد شایعه پیوستنش به میلان گفت: "در حال حاضر من بازیکن بایرن هستم اما آینده مشخص نیست. میلان تیم بزرگی است. آیا من آقای ایکس میلان هستم؟ نمی دانم. باید این را از مربی میلان بپرسید. آنچه من می دانم این است که با بایرن قرارداد دارم و خرید من آسان نخواهد بود. میلان تیمی بزرگ با بازیکنانی در کلاس جهانی است. آنها اهداف بزرگی در سر دارند اما من در حال حاضر اینجا در بایرن هستم. یک تجربه در خارج از بایرن؟ من هنوز جوان هستم و هنوز راهی طولانی برای تجربه کردن دارم. در حال حاضر بازیکن بایرن هستم و همه چیز اینجا خوب است. اما کسی از آینده خبر ندارد."

باشگاه مونیخی دیروز اعلام کرد که این هافبک 26 ساله فروشی نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
میشاییل ( علی ) پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:43

من که امیدوارم شواینی جایی نره ، چون ستاره ی بی چون و چرای بایرنه
از آقا یا خانوم میلانی خواهش میکنم درباره شواینی و میلان چیزی ننویسه که قاطی کنم ( البته توهین نمی کنم )

محمد_13 پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 14:11

این میلان داره با این کارها خودشو ضایع می کنه. مثلاً می خواد به هوادارای خوشخیالش بگه که دنبال ستاره ها هستش. اگر بایرن هم این سیاست رو داشت هر سال باید اسم مسی و رونالدو تو سایتها می خوندیم. بایرن مونیخ مثل میلان خودشو ضایع نمی کنه و همیشه انگشت رو بازیکنی میذاره که بشه خرید ، نه اینکه جز ضایع شدن چیز دیگه ای نداره.

۸۸ جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 04:30

باباجون این خبر خیلی تکراری شده.آلمانی ها بازیکن در حد شواینی مفت به کسی نمیدند.باید به چه زبونی بگیم تا مدیران باشگاه ها بدونند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد