وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیموشوک جام باشگاه ها را می خواهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیموشوک هافبک بایرن آینده خود را در بایرن روشن میبیند و جام باشگاه های اوروپا را می خواهد.

بازیکن 32 ساله بایرن پیشنهادات زیادی از تیم های روسی و اوروپایی داشت ولی او در بایرن ماند. 

تیموشوک زمانی که در زنیت بود توانست جام یوفا و سوپر کاپ را بگیرد و الان میخواهد با بایرن افتخارات اوروپایی خود را کامل کند. 

فصل پیش او بازی های زیادی را در ترکیب اصلی بایرن بود. 

او گفت:من بسیار احساس خوبی دارم وقتی به شما اعتماد میکنند شما اعتماد به نفستان بالا میرد.فصل پیش بازی های زیادی انجام دادم.27 بازی کردم که در 24 تای آن ترکیب اصلی بودم.من فکر نمیکنم خودخواهی باشه ولی منم مثل همه بازیکنان دوست دارم در ترکیب اصلی باشم.من دوست دارم این فصل لیگ قهرمانان را فتح کنیم مخصوصا که فینالش در مونیخ میباشد. 

کاپیتان سابق زنیت یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد ولی او نگران نیست. 

وی افزود:من در این موقعیت بار ها قرار داشتم و از اینکه آخرین سال حضورم است نگران نیستم.من پیشنهاد های زیادی از تیم های دیگر دارم.از روسیه و چند باشگاه خوب اوروپایی اما الان که در مونیخم و بسیار خوش حال! 

چون بایرن با برنامه است و یکی از بهترین تیم های اوروپاست  و امیدوارم که در آن بمانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد