وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت لام و شواینی از مانوئل نوئر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬پس از حضور مانوئل نوئر در ورزشگاه آلیانز آرنا و استقبال مناسب هواداران از وی تقریبا سران باشگاه بایرن از خاتمه حواشی مربوط به حضور نوئر در مونیخ مطمئن شده بودند تا آنکه عده ای از هواداران دو آتشه بایرن در کمپ تورنیتو با پارچه نوشته هایی نوئر را با پیراهن بایرن نپذیرفتند.

این حواشی باعث شد تا بار دیگر پروژه نوئر ستیزی توسط هواداران دو اتشه بایرن ادامه پیدا کند تا آنکه در روز های گذشته بیانیه ای از سوی التراباواریایی ها منتشر شد. این بیانیه مورد انتقاد بازیکنان و سران باشگاه بایرن قرار گرفت.
فیلیپ لام کاپیتان اول بایرن و با سابقه ترین بازیکن این تیم به حمایت از نوئر برخواست و بیانیه منتشر شده را تاسف بار خواند او گفت:" مانوئل نویر، بخشی از تیم ما است و ما یک تیم هستیم، کسانی که به نویر، بی احترامی میکنند، هیچ ارتباطی با تیم و باشگاه و ما ندارند، تمام بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ با اطمینان کامل این مساله را اعلام میکنند و من به نمایندگی از همه بازیکنان و به عنوان کاپیتان تیم، اعلام میکنم که این اشخاص، هواداران واقعی بایرن مونیخ نیستند. "
شواین اشتایگر ستاره میانه زمین بایرن و کاپیتان دوم  تیم نیز با تاسف بار خواندن این بیانیه به حمایت از نوئر می پردازد و می گوید:" این بسیار شرم آور بود نوئر بهترین دروازه بان آلمان و یکی از بهترین دروازه بانان جهان است او برای بایرن هر کاری می تواند انجام دهد."

نظرات 1 + ارسال نظر
kasb daramad az tarigh sms پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 14:38 http://ads.inpersia.com/users/ref/28819

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
امیدوارم همیشه همینطور پر محتوا باشه

یه پیشنهاد خوب واستون دارم
میخوای از طریق خوندن پیامک تبلیغاتی درآمد کسب کنی
پس به ما یه سری بزن
منتظرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد