وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری:در بایرن آزادم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ریبری به پیشنهاد آرسنال دهن کجی کرد و گفت در اینجا آزادم.

شکست بایرن مقابل هامبورگ شروع خوبی برای هاینکس نیود.ولی با وجود این شکست ریبری گفت:هاینکس به بازیکنان گوش میدهد و به آنها آزادی میدهد.من همین را نیاز داشتم و حس میکنم آزادم بروم در زمین و هر کاری که میخواهم بکنم.حس میکنم دوباره میتوانم آن دریبل های سخت را بزنم و پاس های خطرناک را بدهم.برای اولین بار در این 2 سال توانستم در تمرینات پیش فصل کامل شرکت کنم.شرکت در پیش فصل برای من خیلی مهم است. 

او همچنین گفت:در بایرن خواهم ماند.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 22:13

دمت گرم

reza پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 05:55

ایول ایول داش فری ایول

ایول ایول داش رضا ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد