وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: در شکست مقابل هامبورگ من مقصر بودم ، اما...


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از شکست مقابل هامبورگ ، مانوئل نویر که در این فصل از شالکه به بایرن مونیخ پیوسته است ، به اشتباه خود اذعان نمود ، اما اصرار دارد که مشکلات در دفاع و حمله باعث کسب این نتیجه شده است.

پس از شکست 2 بر 1 تیم بایرن مقابل هامبورگ در رقابتهای لیگا توتال ، مانوئل نویر گفت که ، عدم تمرکز کافی برای خروج از دروازه باعث ، ایجاد اشتباه از سوی او شده است. اما این دروازه بان 25 ساله ، ضعف در حمله و دفاع کردن بایرن در طول مسابقه را ، باعث عدم نتیجه گیری تیم می داند.

او در این خصوص گفت: "ما در بعضی از مواقع توجه کافی را نداشتیم ، و در نتیجه دو گل دریافت کردیم. البته ما می خواستیم برنده از زمین مسابقه خارج شویم و برای همین بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم ، اما نتوانستیم از فرصت های اولیۀ خود برای زدن گل استفاده کنیم. بعد از آن بر اثر اشتباه من 1 بر 0 عقب افتادیم. من در محاسباتم یک متر اشتباه کردم ، تا توپ در اختیار حریف قرار بگیرد. سپس با انجام اشتباه دوم ، گل دوم را هم دریافت کردیم."

او در ادامه گفت: "البته ، هیچ تیم بوندسلیگایی در شرایط آرمانی قرار ندارد. ما هنوز در آماده سازی به سر می بریم ، اما همچنان اشتباه فردی در تیم وجود دارد ، و این برای یک مهاجم در بوندسلیگا کافی است تا از این شرایط استفاده لازم را ببرد. ولی اگر ما از موقعیت هایمان استفاده کنیم ، پیروز از زمین مسابقه خارج می شویم."

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 19:09

عیب نداره.
امیدوارم بازی های پیش فصل، باعث بشه فصل خوبی در پیش داشته باشیم.
بی صبرانه منتظر بازی های چمپیونز لیگ هستم.

farshad پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 13:34 http://bayern.blogsky.com/#http://

هر در وازبانی اشتباه میکنه این نشانه بد بودن نویر
نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد