وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: من می توانم به خوبی لیونل مسی باشم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری فوق ستارۀ فرانسوی تیم بایرن مونیخ ، که در فصل 2011 – 2010 به دفعات از میادین دور بود ، می خواهد خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان به اثبات برساند.

فرانک ریبری اعلام کرده است که اگر در فصل پیش رو با مصدومیت روبرو نشود ، می تواند ثابت کند که می تواند به مانند لیونل مسی ، بازیکن تیم بارسلونا بدرخشد. در فصل گذشته لیونل مسی توانست به همراه بارسلونا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود ، در حالی ریبری برای مدت طولانی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و در بسیاری از رقابتها دور از میادین بود. با این وجود ریبری بر این باور است که توانایی رقابت با مسی را دارد.

او در این خصوص به خبرگزاری بیلد گفت: "اگر من از لحاظ بدنی در آمادگی کامل باشم و بتوانم آزادانه آن چیزی را که در سر دارم به اجرا بگذارم ، و با مربی رابطۀ خوبی داشته باشم ، و اگر همۀ اینها به درستی انجام شود ، من می توانم در سطح مسی ظاهر شوم. در این مورد شکی ندارم."

با این حال ریبری از ستارۀ تیم بارسلونا تمجید کرد و گفت: "کیفیت دوسال ابتدایی حضورم در بایرن مونیخ باورنکردنی بود. اما مسی نشان داد که می تواند به مدت چهار سال پشت سرهم در یک سطح باشد. من با اریک آبیدال ، هم تیمی مسی در بارسلونا صحبت کرده ام. او صحبت های زیادی در مورد بازی مسی با من کرد. او به من گفت که مسی دارای ذهنیتی فوق العاده می باشد و همیشه آرام است."

او در پایان در مورد یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها گفت: "یوپ هاینکس من را یاد اوتمار هیتسفلد می اندازد. او به مانند هیتسفلد با بازیکنان زیاد صحبت می کند ، و اجازه می دهد آنها در زمین آزادی بیشتری داشته باشند. دقیقاً آنچه که من نیاز دارم.  من دوباره احساس آزادی می کنم ، برای نشان دادن آن چیزهایی که در درونم می باشد."   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد