وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قرارداد اوسامی قطعی میشود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ غول های باواریا از علاقه خود برای حفظ طولانی مدت وینگر جوان و ژاپنی خبر دادند.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن گفت:" در صورتی یک انتقال می تواند درست و معنی دار باشد که شما یک بازیکن را برای مدت طولانی در تیم خود حفظ کنید".
هوینس ادامه می دهد:" اگر اوسامی می خواهد قرار دادی دراز مدت با او بسته شود باید خودش رو در تیم به اثبات برساند و این چیزی هست که ما می خواهیم".
اوسامی پس از 20 ساعت پرواز روز پنجشنبه وارد مونیخ شد. او در بدو ورود مورد هجوم خبرنگاران قرار گرفت و در صحبت هایی کوتاه گفت:" افتخار می کنم که برای چنین باشگاه بزرگی بازی می کنم."
تاکاشی اوسامی اولین بازی حرفه ای خود را در برابر تیم گامبا در سال 2009 انجام داد و در سال جاری نیز به تیم ملی دعوت شد و در جام کرین ( Kirin ) که به میزبانی ژاپن برگزار شد و تیم های جمهوری چک و پرو هم حضور داشتند اولین بازی های خود را برای تیم ملی انجام داد.
در 17 می 2009 تاکاشی اوسامی اولین گل حرفه ای خود را در جام باشگاه های اسیا در برابر اف سی سئول به ثمر رساند که به برد 2 بر 1 تیمش انجامید.
همچنین این بازیکن 19 ساله در فصل گذشته در لیگ ژاپن معروف به جی لیگ موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن جوان شد ، این بازیکن 26 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد