وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: به خاطر دوستی با هوینس در بایرن نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای با روزنامه بیلد درباره روند انتخابش از سوی مدیران بایرن برای هدایت این تیم، صحبت کرد و بنا به گفته های او، رابطه دوستانه و صمیمی اش، هیچ نقشی در انتخاب وی نداشته است.

وی گفت: "زمانیکه کارل هاینس رومنیگه با من تماس گرفت، من متوجه شدم که قصد دارند پیشنهاد کاری به من ارائه دهند. من با اولی هوینس در تیم ملی فوتبال آلمان، بازی کردیم و دوستان خوبی هستیم اما این رابطه دوستی، هیچ نقشی در انتخاب من به عنوان سرمربی تیم نداشته است. مساله اصلی، پیشرفت باشگاه بایرن مونیخ است و بنده وظیفه خود میدانم که هفته ای، یکبار با سران باشگاه ملاقات داشته باشم و آنها را از مسائل فنی تیم باخبر سازم. من به هیچکس اجازه نخواهم داد که در مسائل فنی دخالت کند و همه این را میدانند."

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 17:18 http://sajjadbox.mihanblog.com/

سلام!

دوست داری بازدیدهای وبت به طور چشمگیری افزایش پیدا کنه!
میخوام بهت یه لینک باکس رو معرفی کنم که میتونه در این کار بهت خیلی کمک کنه!
فقط کافیه کد لینک باکس رو بگیری و در وبت قرار بدی و بعد لینکت رو ارسال کنی...
در ضمن بهتره هر روز لینک روزانه ارسال کنی اونوقت تاثیرش رو خودت میبینی...

اگر امروز کد لینک باکسو در وبلاگ خود قرار دهید
لینک شما در بخش لینک های ویژه ثبت میشود

http://sajjadbox.mihanblog.com/

این لینک باکس بسیار سبک هستش و ارزش امتحان کردن رو داره!
امیدوارم ازش استفاده کنی!
بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد