وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: به بازگشت بالاک اعتقاد دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به باور سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان، میشائیل بالاک باردیگر با اوج‌گیری نشان خواهد داد هنوز از قابلیت‌های زیادی برخوردار است.

به نقل از شبکه دوم تلویزیون آلمان، یورگن کلینزمن در یک برنامه تفریحی نقطه نظرش را در مورد موضوع بحث بازی خداحافظی هافبک 34 ساله بایرلورکوزن از تیم ملی که توسط یواخیم لو، سرمربی آلمان چندی پیش مطرح شده بیان کرد.

وی گفت: در مورد میشائیل بالاک اکنون حرف و سخن‌های زیادی وجود دارد. نسبت به بازگشت به اوج میشائیل بالاک واقعا اعتقاد دارم. زیرا از لحاظ بدنی اکنون در حال اوج‌گیری است و به آن سطحی نزدیک می‌شود که باید باشد. او به خیلی‌ها خواهد فهماند که به خاطر راست نگفتن باید جریمه شوند. من از طریق تلفن مرتب با میشائیل در تماس هستم. البته از دور قضاوت کردن در اینباره کار ساده‌ای نیست. باید از نزدیک در ماجرا بود و نظر داد. این اتفاق برای من تا حدی تاثربرانگیز بود. میشاییل کار فوق‌العاده‌ای برای تیم ملی انجام داده است. او فرمانده و کاپیتان تیم ملی بوده و من امیدوارم این موضوع سبب شود تا او روحیه‌اش تضعیف نشود و فصلی پربار را تجربه کند.

کلینزمن در سال‌های 2004 تا 2006 هدایت تیم کشورش را برعهده داشت که با آن به مقام سومی جهان رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهمیر چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 12:32

فکر کنم کلینزمن، رفیق بالاک باشه که این حرف رو میزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد