وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاکاشی یوسامی: من را تنها تاکاشی صدا کنید


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تاکاشی یوسامی ژاپنی 19 ساله ، روز دوشنبه در کنفرانس خبری اش حضور یافت و به صورت رسمی در آلیانز آره نا به هواداران و خبرنگاران معرفی شد.

این بازیکن در ابتدای جلسه ، خود را معرفی کرد و گفت: "نام من تاکاشی یوسامی می باشد ، اما لطفاً من را تاکاشی صدا کنید." یوپ هاینکس پس از اولین جلسۀ تمرینی این بازیکن که در روز یکشنبه برگذار شد گفت: "او جوان ، بازیکن پر جنب و جوش است ، که علاقه دارد تجربیات بیشتری کسب کند و بیشتر از پیش یاد بگیرد. او دارای شخصیت بسیار جذابی است. او یک پسر خوب می باشد و بسیار سخت کار می کند."

اما کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن در کنفرانس خبری امروز گفت: "ما بسیار علاقه مند بودیم که بازیکنی را جذب کنیم ، تا بتواند ذخیرۀ مناسبی برای روبن و ریبری در کناره ها باشد. ما مدت ها او را زیر نظر داشتیم ، و فکر می کنم او در حرکات هجومی دارای پتانسیل فراوانی می باشد. من مطمئن هستم که ما از بودن او لذت خواهیم برد." نرلینگر در ادامه گفت: "ما زمان لازم را به او خواهیم داد ، و به بهترین شکل ممکن از او حمایت خواهیم کرد."

یوپ هاینکس هم در این مورد گفت: "همه چیز در اینجا برای یوسامی جدید است ، و قطعاً او برای هماهنگی به کمی زمان نیاز دارد."

یوسامی که آرام ، مودب و خجالتی به نظر می رسد ، برای اولین بار در استادیوم باشکوه آلیانز آرنا حضور یافت. او در مورد آینده اش گفت: "من می خواهم تا جایی امکان دارد بازی کنم ، و گلزنی کنم." او در مورد برداشت ابتدایی اش از باشگاه جدیدش گفت: "بسیار مثبت است. من قبلاً فکر می کردم که سطح بایرن مونیخ فوق العاده بالا می باشد ، و در اولین جلسۀ تمرینی به این نتیجه رسیدم که درست فکر می کردم." یوسامی نشان داد که با حضور ستارگانی مثل روبن و ریبری بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و در این خصوص گفت: "سبک کاری آنها با من مشابه می باشد."  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد