وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ:یواخیم لو موافق پیوستن من به بایرن بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،  ژروم بواتنگ، خرید جدید بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان  با جدایی او از منچسترسیتی  و پیوستنش به رختکن باواریایی ها موافق بوده است .

بواتنگ هفته گذشته با جدایی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست.

او در اولین کنفرانس خبری اش در آلیانس آرنا گفت:« دیروز یواخیم لو به من گفت که او از این انتقال حمایت می کرده و برایم پیغام تبریک فرستاد.»

ستاره سابق هامبورگ توانایی بازی در هر یک از 4 پست دفاعی و حتی خط میانی را دارد . بواتنگ در ادامه صحبتهایش گفت:« می خواهم مطمئنم شوم که دفاع باید باثبات تر است. قطعا اینجا هیچ چیزی بدون تلاش به دست نمی آید و باید برای دست یابی به جایگاه ثابتی در تیم تلاش کنم. می خواهم قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی شویم و حتی اگر ممکن است به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم.»

در این میان کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن هم در مورد آینده بواتنگ گفت:« بعد از انتقال باستین به مرکز میدان،او مدبل به بازیکن تراز اولی شد. من تلاش می کنم که ژروم هم همین روند را طی کند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 22:21

راستی بچه ها تصاویر ضربات ایستگاهی در صفحۀ وبلاگ در ف.ی.س بوک اضافه شد...

حتماً ببینید.

عرفان سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:09

عطر گل محمدی ، به شهر ما خوش آمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد