وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: نویر به بازیکن محبوب هواداران تبدیل می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا، مدافع بایرن مونیخ، مطمئن است که مانوئل نویر به یکی از بازیکنان محبوب هواداران بایرن تبدیل می شود.

این دروازه بان ملی پوش آلمانی ماه گذشته با انتقالی 18 میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست اما در اولین هفته حضورش در تمرینات تیم باواریایی، با اعتراضات جمعی از هواداران باشگاه روبرو شد.

نویر چند سال قبل الیور کان را مورد تمسخر قرار داده بود، مسئله ای که هنوز تعدادی از هواداران بایرن آن را فراموش نکرده اند.

اما رافینیا که بین سال های 2005 تا 2010 در شالکه هم بازی نویر بود، این دروازه بان جوان را مورد ستایش قرار داد و اعلام کرد که او مطمئنا در بین هواداران بایرن به یکی از محبوب ترین ها تبدیل خواهد شد.

رافینیا در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" من بیش از 6 سال است که مانوئل را می شناسم. او بازیکن و انسان فوق العاده ای است.

هواداران باید به او احترام بگذارند. البته آنها حق دارند که نظرشان را بیان کنند زیرا ما بدون آنها نمی توانیم به موفقیت برسیم.

فکر می کنم مانوئل با گذشت زمان حمایت آنها را به دست خواهد آورد. او می تواند کمک زیادی به تیم بکند و به واکنش هایش با تشویق طرفداران همراه خواهد شد."

خرید رافینیا نیز با استقبال چندانی از سوی هواداران بایرن همراه نشد اما این بازیکن برزیلی اعلام کرد که می تواند توانایی هایش را ثابت کند.

" زمانی که من از برزیل به شالکه آمدم، اگر بازیکن بدی بودم، آنها من را بیرون می انداختند. من می دانم شرایط در آلمان چگونه است. اینکه طرفداران چه انتظاراتی دارند و به چه ویژگی هایی نیاز است.

قول می دهم هیچ افتضاحی به بار نیاورم."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 19:13

از این جمله اش خیلی خوشم اومد و خندم گرفت: ( قول می دهم هیچ افتضاحی به بار نیاورم. )

farshad دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 19:28 http://bayern.blogsky.com/#http://

امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد