وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سائو پائولو در انتظار تصمیم بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی بایرن از زندگی خود در این باشگاه راضی نیست ، اما به نظر نمی رسد این باشگاه آلمانی حاضر باشد او را با تخفیف قیمت به فروش برساند.

باشگاه سائو پائولوی برزیل مشتاقانه منتظر هستند تا سران بایرن مونیخ در آخر هفته تصمیم خود را برای فروش برنو اتخاذ نمایند تا آنها بتوانند با بایرن وارد مذاکره شوند. این بازیکن برزیلی در سال 2007 با مبلغ 12 میلیون یورو از باشگاه سائو پائولو خریداری شد ، اما به علت آسیب های متوالی نتواست در بایرن مونیخ موفق عمل کند. این باشگاه آمریکای جنوبی ، مشتاق است تا یکبار دیگر با این بازیکن قرارداد امضاء کنند. بنا بر گزارشها بایرن مونیخ در روز جمعه آیندۀ ، جلسه ای تشکیل خواهد داد تا در مورد آیندۀ برنو تصمیم گیری کند.

اما وکیل برنو جندان امیدوار نیست که این انتقال صورت بگیرد ، زیرا سائو پائولو حاضر نیست مبلغ زیادی را برای این مدافع پرداخت کند. او در این مورد گفت: "من هیچ نظری ندارم اگر بایرن این پیشنهاد را بپذیرد. من نمی دانم که آیا باشگاه حاضر است ، بازیکنی را 12 میلیون خریده است ، با مبلغ 2 میلیون یورو به فروش برساند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد