وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس در انتظار بواتنگ و ویدال


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس ، سرمربی جدید بایرن مونیخ به طور کامل انتظار دارد که جروم بواتنگ از منچستر سیتی و آرتور ویدال از بایرلورکوزن به بایرن مونیخ بپیوندند.

"من می خواهم بواتنگ هرچه سریعتر در اینجا حضور داشته باشد. با این حال من مطمئن هستم که این کار انجام خواهد شد. ما به شدت به یک مدافع مرکزی نیاز داریم. ما هولگر بادستابر و دانیل ون بویتن را داریم و در ضمن برنو هم همچنان با مشکل مصدومیت مواجه است." این سخنان هاینکس در مورد بواتنگ بود که در خبرگزاری "مرکور مونیخ" زده شد.

هاینکس همچنین در مورد آرتور ویدال ، هنوز امیدهایش را از دست نداده و در این خصوص گفت: "من هنوز هم مطمئن هستم که او به ما خواهد پیوست. زیرا جلوگیری از خروج بازیکنی که خواهان جدا شدن از تیمش می باشد ، هیچگاه نتیجۀ خوبی نداشته است." او در مورد ستایش ویدال در ادامه گفت: "او یک فوتبالیست خیابانی است که می تواند در زمینهای بتنی فوتبال بازی کند."

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 17:50 http://bayern.blogsky.com/#http://

بابا از ویدال بگذر اگه قرار بازیکن بگیری از ویدال بهتر هست

reza پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 19:39

اره
بابا مسی هم هستاااااا
البته به منم پیشنهاد دادن اما من ردش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد