وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچسترسیتی: توز = 40 میلیون = گومز

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه منچستر سیتی میخواهد برای جذب گومز ، توز را به بایرن بدهد.

مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی از حضور در من سیتی به خاطر مشکلات خانوادگی راضی نیست و در مصاحبه هایش منچستر را شهر بدی توصیف کرده است و میگوید این شهر تنها دو رستوران دارد!!! 

توز به دنبال جدایی از سیتی به هر قیمتی است، از طرف چلسی پیشنهاد دارد. چلسی میخواهد با هفته ای 280000 یورو او را به خدمت بگیرد. اما مسئولان سیتی به دنبال مهاجم باواریایی ها هستند. 

سوپر ماریو که در فصل گذشته عملکرد عالی داشت و توانست 28 گل در لیگ آلمان و 8 گل در چمپیونزلیگ بزند چشم من سیتی را گرفته است. اما چلسی هم که پیشنهاد 30 میلیون یورویی به بایرن داده بود با مخالفت بایرنی ها روبرو شد. حالا سیتی میخواهد او را با توز معاوضه کند.

نظرات 9 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 01:10

پیشنهاد وسوسه کننده ایه.
ولی امیدوارم این بایرن قبول نکنه.

روح الله پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 08:05

به نظرم توز بهتر جواب بده برای بایرن
من همیشه دلم می خواست توز به بایرن بیاد
تازه با پولی هم که بدست میارن میتونند یک محاجم خوب المانی هم بگیرند

محمد_13 پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 08:15

پیشنهاد توز اونم با 40 میلیون ، این خبر رو تخیلی کرده!!!

به نظر من اگر اتفاق بیفته صد در صد به نفع بایرن مونیخ هستش.

لااقل با 40 میلیون دست رو هر مدافعی بذاری می تونی بخری. توز هم که خیلی بازیکن خوبی هستش. خلاصه هر مهاجمی بازیکنانی مثل مولر ، روبن و ریبری در کنارش بازیکنن کمتر از گومز گل نمی زنن.

alireza پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 10:42

KOJA BE NAFE BAYERNE BI TA'ASOBA.
YE FARGHE BOZORGI BEYNE IN 2TA HAST KE SHOMA NADIDE GEREFTID!!!!!!!
TEVEZ ARJANTINIE 4TAI HAST VALI GOMEZ ALMANIE

محمد_13 پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 11:00

بی تعصب؟!

مرسی از این منطق و کارشناسی شما که به خوبی تفاوت این دو تا رو به من نشون دادی!

رضا پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 12:24

درسته من.سیتی پول مفت داره اما دیگه ازین خبرا هم نیست!!!
هر چقدر هم گومز الان آماده باشه این پیشنهاد با عقل جور در نمیاد!

جانپور پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 22:36

متاسفانه نویسنده طاقت جواب درست رو نداشته!
من که گفته بودم مطلب اشتباه ترجمه شده و منچستر میخواد پول حاصل از توز رو بده بایرن،
اونوقت نظرم پاک میشه بعد 2-3 ساعت.
واقعا عجیبه!!!

من از شما آقا/خانم جانپور معذرت میخوام و دیگه تمام تلاش میشه که این کار تکرار نشه
ممنون از توجهتون

۸۸ جمعه 24 تیر 1390 ساعت 03:30

چه عقلی چه منطقی میگه بازیکنی که تو فوتبال آلمان و چامپیونز لیگ جواب داده و تازه آلمانی هم هستش با بازیکنی که معلوم نیست چی توش دربیاد عوض کنی مگه پلی استیشنه.بعدشم توز که فوروارد نوک نیست و تو ۴-۲-۳-۱ هاینکس توز جاش کجاست؟خوب شد شما تو بایرن کاره ای نیستید.توز اول تو کوپا گل بزنه بعدا ......

جانپور جمعه 24 تیر 1390 ساعت 13:10

منم شرمندهُاخه این خبر واسه اولین بار از وبلاگ شما پخش شد.
چون خیلی تو بوزس و جز ۳ تا سایت اصلی هوادارای بایرن تو ایران هستید گفتم.
اخه رو همین خبر ۴-۵ صفحه تو سایت هوادارا بحث بود.
بازم معذرت میخوام.

کوتاهی از من بود و این آخریش بود
مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد