وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امره جن، شواین اشتایگر جدید بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ مثل سال های اخیر٬ آلمان یک تورنمنت دیگر را به خوبی اما بدون قهرمانی به پایان برد.  

بعد از باخت دردناک در نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال به مکزیک میزبان که در نهایت قهرمان شد، آلمان در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی با پیروزی بر برزیل رقیب همیشگی اش در کسب افتخارات جام را با رتبه سومی به پایان برد. این تیم تنها چند هفته قبل در فینال اروپا به هلند باخته بود اما در عرض تنها چند هفته به پختگی و تجربه زیادی رسیده بود، یکی از بازیکنان این تیم امره کن (در ترکی جن یا چن خوانده میشود) هافبک همه کاره عضو تیم بایرن مونیخ بود.

با دیدن بازی امره نام باستین شواین اشتایگر به ذهن می اید. او را میتوان تطبیق پذیر ترین بازیکن تورنمنت نامید چون در پست های مختلفی می تواند بازی کند. از دفاع کناری گرفته تا هافبک دفاعی و حتی هافبک تهاجمی. جن به طور مستقیم در گل های زیادی دخیل نبود اما رهبر بی چون و چرای تیم بود. در زمانیکه آلمان به گل در برابر مکزیک نیاز داشت او از عمق نفوذ کرد و بعد از شکست دادن چند مدافع میزبان را به شوک فرو برد و سقوط آلمان هم از وقتی شروع شد که او تعویض شد.

امره جن که میتواند در پست های مختلف بازی کند بسیار فراتر از سنش بازی میکند و در راه ستاره شدن است بطوریکه  اشتفان فروند بعد از عملکرد او در مقابل پاناما گفت: امره کامل ترین بازیکنی است که من در طول دوران حرفه ای ام دیده ام و می دانید که من کم بازیکن خوب ندیده ام اما او توانایی رسیدن به بالاترین درجات را دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
۸۸ جمعه 24 تیر 1390 ساعت 03:36

بیشتر شبیه بالاک میمونه.خصوصا نحوه فرمان دادنش به دیگران و تسلط بر داور و قد وبالاش.بهر روی عجب تیمی داشت آلمان .آیدین(۱۱) و آیچیچک(۱۰) و یلسین(۹)هم عالی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد