وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: به حاشیه ها توجهی ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر، دروازه بان جدید بایرن مونیخ، نسبت به اعتراضات اخیر گروه معدودی از هواداران باشگاه نسبت به خرید خودش بی توجه است و تنها روی قهرمانی با بایرن در جام های مختلف در فصل آینده تمرکز کرده است.

این دروازه بان ملی پوش آلمانی ماه گذشته از شالکه به بایرن مونیخ پیوست اما بعضی از هواداران بایرن چندان از حضور او در آلیانس آره ناراضی نیستند و در دیدار دوستانه اخیر بایرن پلاکاردهایی در اعتراض به خرید او در اطراف زمین نصب کردند.

 در مقابل بایرنی ها با انتشار بیانیه ای از دروازه بان جدید شان حمایت کردند و اعلام کردند تماشاگرانی که بخواهند به نویر اهانت کنند، حق ورود به ورزشگاه را ندارند.

او در گفتگویی گفت:" من فوتبالیست حرفه ای هستم و باید کارم را انجام بدهم و چندان جالب نیست که بخواهم روی اتفاقات حاشیه ای تمرکز کنیم.

در چند ماه گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتم که برای من تجربه خوبی بود.

من تشنه موفقیت هستم. سال گذشته با شالکه قهرمان جام حذفی شدم و می خواهم با بایرن نیز قهرمانی های زیادی به دست بیاورم."


نظرات 2 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 11:51 http://bayern.blogsky.com/#http://

این و رو میگن بازیکن حرفه ای امیدوارم اسر حاشیه نشه

آرمین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 14:11

امیر حسین جون دمت گرم به خدا شرمنده شدم واقعا ببخشید الهی همیشه شاهد برد های پر گل آلمان و بایرن باشیم
راستی نوجوانانمون هم که با ۴ تا گل حال برزیلو گرفتن حسابی
ولی بازم می گم شرمنده یه مدتی کامپیوتر حسابی مشکل ژیدا کرده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد