وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: قضاوت در مورد یوپ هاینکس زود است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: قضاوت در مورد یوپ هاینکس زود است، ولی همراه با او همه‌چیز عالی پیش رفته است.

 به نقل از سایت باشگاه بایرن مونیخ، فرانک ریبری ستاره 28 ساله و فرانسوی که از سال 2007 در خدمت باورایی‌ها قرار دارد گفت‌و‌گویی را با سایت باشگاه انجام داده که به‌شرح زیر است:

* قضاوت در مورد یوپ هاینکس زود است

قضاوت خیلی زود است. ولی همراه با او همه چیز عالی پیش رفته، بازیکنان با او مناسبات خوبی دارند. بدون یک ارتباط خوب و سازنده، کار کردن با مربی برای من سخت خواهد شد و شوق کار را از دست خواهم داد و نمی‌توانم خوب کار کنم.

وقتی در همان روز اول با مربی روبرو شدم، به سرعت به سراغ هم رفتیم، آشنایی خوبی بود. به‌سرعت لبخند بر لبان نقش بست. این همان چیزی است که من احتیاج دارم.

* هاینکس با تمرکز کار می‌کند

هاینکس مربی خوبی است، او همیشه با تمرکز کار می‌کند و با بازیکنان زیاد حرف می‌‌زند. گمان می‌کنم، تاکتیک خوبی هم ارائه می‌دهد. یعنی همه حمله کنند و همه دست به دفاع بزنند. این موضوع بسیار حائزاهمیت است، زیرا باید یک فصل بزرگ را پشت سر بگذاریم. برای این منظور مربی به همه بازیکنان نیاز دارد.

*در خدمت تیم خواهم بود

تصور می‌کنم در بازی‌های آینده در دفاع متراکم خواهیم بود. در بحث بازی رو به جلو نیز بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گل بزنند. من کسی هستم که برای تیم کار می‌‌کنم. اگر واجب باشد به دفاع برگردم،‌ به عقب نیز خواهم رفت. اگر باید حمله کنم، آن‌وقت دست به حمله خواهم زد. من برای خودم بازی نمی‌کنم، بلکه در خدمت تیم خواهم بود.

* قابلیتم گل‌سازی است

زیاد گل نمی‌زنم، ولی زیاد گل می‌سازم، این قابلیتم است. ولی در دو سال اول حضورم در بایرن، بهتر بازی کردم. در این دو سال اخیر، کار دشوارتر بود. البته چون مرتب آسیب دیدم. برایم خیلی مهم است که آسیب نبینیم.

* برابر مشکلات ایستادگی کردم

در زندگی خصوصی و حضورم در تیم ملی، خیلی اتفاقات منفی روی داده که برایم بسیار سخت بوده‌اند. ولی من قوی ایستادگی کرده‌ام و سرم را بالا نگه داشته‌ام. می‌خواهم به راه خودم ادامه دهم. اکنون همه چیز عالی است، چه برای خودم، چه برای خانواده و چه برای بایرن‌مونیخ.

* تغییراتی در شخصیتم بوجود آمده است

وقتی آدم مجبور شود با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کند، آبدیده‌ خواهد شد. ولی اکنون وارد 28 سالگی شده‌ام. درست است که هنوز پیر نیستم. ولی سنم‌ بالاتر رفته و تغییراتی در من بوجود آمده است.

* باید در بوندس‌لیگا قهرمان شویم

هدف شماره یک من، بوندس‌لیگا است و باید قهرمان شویم. بدیهی است لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی نیز برای ما خیلی مهم است. امیدوارم یک فصل بزرگ را پیش‌رو داشته باشیم. نویر دروازه‌بانی بزرگ است و من هم خیلی خوشحالم که او به اینجا آمد. هنوز نیلس پترسن را خوب نمی‌شناسم، ولی فکر می‌کنم مهاجمی با قابلیتی بالاست.

* در جناح چپ، لام را چشم بسته پیدا می‌کنم

از همکاری با فیلیپ لام خرسند می‌شوم. در دو سال اول حضورم با او در این جناح عالی بازی کردم. ما چشم بسته همدیگر را پیدا می‌‌کنیم. خیلی خوشحالم که الان می‌توانم بازهم در کنار او بازی کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید شنبه 18 تیر 1390 ساعت 11:54

اول استقلال
بعد بایرن مونیخ

farshad شنبه 18 تیر 1390 ساعت 13:44 http://bayern.blogsky.com/#http://

تو بخوای میتونی هر کاری کنی امیدوارم مصدوم نشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد