وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: اولین اولویت من بوندسلیگاست!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فرانک ریبری در مصاحبه ی خود گفت اولین اولویت من بوندسلیگاست. ما باید لیگ را ببریم!

هافبک 28 ساله ی بایرن که در حضور خود در بایرن بسبار دچار مصدومیت شد، فصل 2010-2011 را طبق آمار موفق پشت سر گذاشت. 

این ستاره ی فرانسوی در مصاحبه خود گفت: اولین اولویت من بوندسلیگاست. ما باید لیگ را ببریم ولی طبیعتا چمپیونزلیگ و جام حذفی هم بسیار مهم هستند. من امیدوارم فصل فوق العاده ای داشته باشیم. 

همچنین وی در مورد رابطه ی خود با هاینکس گفت: من و او رابطه ی عالی داریم ولی اگر اینطور نبود حتما نمیتوانستم خوب بازی کنم و رنج میبردم. او بسیار خندان است و اولین بار که او را دیدم با هم خندیدیم و بسیار خوب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد