وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: منچستریونایتد هیچ‌وقت پیشنهاد جدی نداد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از شبکه یورونیوز، مانوئل نویر اظهار داشت: برخلاف اخباری که در رسانه‌ها قبل از انتقالم به بایرن، انتشار یافت، با پیشنهادی جدی از طرف منچستریونایتد مواجه نشدم.

این دروازه‌بان 25 ساله که در ازای 25 میلیون یورو پایان فصل گذشته بوندس‌لیگا از شالکه راهی تیم باواریی‌ها شد، نسبت به اخباری که از علاقه منچستریونایتد نسبت به او در یک سال گذشته وجود داشت، واکنش نشان داد.
نویر گفت: پس از جام جهانی 2010 منچستریونایتد برای جذب من ابراز تمایل کرد ولی چنین علاقه‌ای هیچ‌گاه شکل ارائه پیشنهادی ملموس به خود نگرفت.
وی افزود: فکر می‌کنم برای من ادامه فعالیت در بوندس‌لیگا بسیار حائز‌اهمیت بود. این لیگ بسیار جذاب است و فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم که با انتقال به بایرن، در بوندس‌لیگا شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد