وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیوید آلابا ، شادمان از حضور در بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، این هافبک ملی پوش اتریشی ، می تواند برای بار دوم به صورت قرضی به تیم هوفنهایم بپیوندد ، اما او می خواهد که در بایرن مونیخ بماند و توانایی خود را به یوپ هاینکس ثابت کند.

دیوید آلابا در گفتگو با خبرگزاری TZ گفت: "من احساس بسیار راحتی در بایرن مونیخ دارم ، من به خانه ام آمده ام و خوشحالم که در اینجا حضور دارم." او در مورد آینده اش گفت: "شما هیچ وقت نمی دانید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما من در حال حاضر کاملاً در مورد مسائل مهم تمرکز کرده ام ، که همواره برای بایرن مونیخ است."

یوپ هاینکس سرمربی جدید بایرن روشن ساخته است که نمی خواهد اجازه دهد تا آلابا تیم را ترک کند ، زیرا او به عنوان یک بازیکن جوان دارای پتانسیل های فراوانی می باشد. به طور کلی باید گفت که دیدار دو تیم ملی آلمان و اتریش از سری مسابقات مقدماتی جام ملتهای اروپا 2012 ، باعث شده است که آلابا ، سرمربی بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرار دهد.

با وجود موفقیت در عرصۀ بین المللی ، دیوید آلابا می داند که کار در بایرن مونیخ آسان نیست. اما او آماده است تا با استفاده از فرصت هایش خود را به اثبات برساند. او در این خصوص گفت: "می دانم که رقابت فشرده ای در تیم وجود دارد ، و من پشت سر چند بازیکن دیگر قرار دارم. با این حال ، واضح است که من می خواهم بازی کنم و می توانم بازی خوبی را برای بایرن مونیخ انجام دهم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد