وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: وقتی لام در زمین است می توانم با چشمان بسته بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری معتقد است وقتی فیلیپ لام در زمین باشد او می تواند چشم بسته بازی کند. ریبری لام را یک مدافع فوق العاده می داند و معتقد است او بازیکنی در خدمت تیم است.

هافبک ملی پوش بایرن می گوید در این تیم با همه بازیکنان ارتباط نزدیکی دارد و بازی آنها را می شناسد: "دو فصل بسیار خوب را با فیلیپ لام پشت سر گذاشتم. می دانم او چه کار می کند و حتی وقتی او در زمین است من می توانم چشم بسته بازی کنم."

ریبری در مورد لوئیس ونگال گفت: "برای دو سال بسیار سخت بود. من پیش از او با یورگن کلینزمن و اوتمار هیتسفلد کار کردم که دوران بسیار خوبی بود."

از طرف دیگر توماس مولر مهاجم جوان این تیم نیز اعلام کرد علیرغم بازگشت ایویکا اولیچ و جذب نیلس پترسن او ترسی برای، از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ندارد.

مولر می گوید: "ترسی ندارم، رقابت همیشه وجود دارد و اگر شما تلاش خود را انجام دهید همیشه موفق خواهید بود."

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad جمعه 17 تیر 1390 ساعت 10:33 http://bayern.blogsky.com/#http://

درسته لام بازیکنه عالیی هستش حضورش باعث هماهنگی تیمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد