وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن : میخواهم با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن مهاجم هلندی باشگاه بایرن مونیخ از قهرمانی غول های باواریا در فصل جدید بوندسلیگا اطمینان دارد.

وینگر 27 ساله بایرن به SID خبرگزاری فرانسه گفت: "من هنوز یک هدف بزرگ دارم و آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است."
او ادامه می دهد: "با توجه به قدرت تیم، به نظر آینده بسیار خوبی در انتظارمان باشد. من مطمئن هستم که با بایرن می توانم به هدفم دست یابم."
روبن توانست با باواریایی ها فینال 2010 چمپیونزلیگ را تجربه کند که در آن دیدار با شکست 2 بر 0 مقابل اینتر میلان و مربیگری مورینیو قهرمانی را در مادرید از دست دادند.
البته بایرن هنوز هم به طور رسمی به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان صعود نکرده است و نیازمند پیروزی در دو بازی رفت و برگشت در پلی آف آگوست ماه برای صعود می باشد. روبن در این مورد می گوید: "ما از همان روز اول به حمله فکر خواهیم کرد."
بایرن در این فصل نقل و انتقالات موفق شد مانوئل نویر دروازه بان اول آلمان و نیلس پترسن مهاجم اول انرژی کوتبوس را بهمراه مدافع کناری جنوا، رافینیا به خدمت بگیرند و همچنان به دنبال جذب بواتنگ برای تقویت خط دفاعی خود می باشند.
اما مهاجم هلندی بایرن اعتقاد دارد که با حضور فیلیپ لام، فرانک ریبری بهراه شواین اشتایگر و آقای گل بوندسلیگا سوپر ماریو باید بایرن فصل جدید را موفقتر از فصل گذشته به پایان برساند. آنها فصل پیش بدون هیچ عنوانی و تنها با رتبه سومی بوندسلیگا به پایان رساندند.
روبن می گوید: "اتفاق سال گذشته نباید دیگر تکرار شود ما از همان اول باید در میان صدر نشینان لیگ قرار بگیریم." بوندسلیگا از 5ام آگوست آغاز خواهد شد.
آرین روبن تا سال 2013 با بزرگترین باشگاه آلمان قرارداد دارد اما او از احتمال بازنشستگی خود و حضور تا انتهای دوران بازیگری در بایرن خبر می دهد و می گوید: "من احساس بسیار خوبی در اینجا دارم و شرایط واقعا برای من در بایرن عالی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد