وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری پاسخگوی انتقادات شد: من بازیکن تیم هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ اتهام خودخواه و تک محوری بودن را رد کرد و اعلام کرد که تمام کارها را برای موفقیت تیمش انجام می دهد.

یوپ هاینکس، سرمربی جدید بایرن مونیخ هفته گذشته در صحبتهایی اعلام کرده بود که به دنبال آن است تا با تقویت مشارکت در امور تدافعی، تیمش را بهبود بخشد. بایرن مونیخ فصل گذشته رقابتهای بوندسلیگا را با دریافت 40 گل در رده سوم جدول به پایان رساند و تقریبا دوبرابر بروسیا دورتموند، قهرمان این رقابتها گل خورد.

ریبری که در فصل گذشته و در تمامی رقابتها 11 گل برای تیمش به ثمر رساند و 21 پاس گل داد درصحبتهایی دراین رابطه که در وب سایت رسمی باواریایی ها بازتاب یافت گفت: «هر کاری انجام می دهم برای تیمم است. اگر لازم باشد که به عقب برگردم و دفاع کنم، این کار را می کنم. اگر لازم باشد که حمله کنم، به جلو می روم و حمله می کنم. هیچ وقت فقط برای خودم بازی نکرده ام و تنها برای تیمم بازی می کنم.»

ستاره فرانسوی بایرن ادامه داد: «من گلهای زیادی نزدم ولی پاس گلهای زیادی دادم که این یکی از نقاط قوت من است.»

ستاره فرانسوی در ادامه صحبتهایش به تمجید از هاینکس پرداخت و اعلام کرد که این مربی جدید می تواند بایرن را به روزهای اوجش بازگرداند: «هاینکس مربی خیلی خوبی است. او به شدت تمرکز می کند و خیلی با ما صحبت می کند و مطمئنم که تاکتیکهای خوبی را دراختیار تیم می گذارد که همه بازیکنان حمله کنند و همه به دفاع بپردازند. این خیلی مهم است چون این باعث می شود تا فصل خوبی را سپری کنیم. پس مربی به تمام بازیکنانش و این بازیکنان، به مربی نیازدارند. همه ما تنها درکنار هم می توانیم موفق شویم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد