وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استقبال سرد برخی هواداران از نویر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر چهارشنبه اولین دیدار خود با پیراهن بایرن را در بازی دوستانه در کمپ ترنتینو انجام داد. اما این دیدار حواشی نیز برای این دروازه بان به همراه داشت. استقبال سرد برخی از هواداران افراطی بایرن از مانوئل نویر کمی حاشیه ساز شد.

نویر دروازه بان اول تیم ملی و کاپیتان باشگاه شالکه سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به بایرن پیوست اما هنوز هم برخی از هواداران متعصب بایرن نوئر را به عنوان دروازه بان اول بایرن نپذیرفته اند زیرا خود نویر بارها از علاقه خود به باشگاه شالکه خبر داده است.

در کمپ بایرن در کنار دریاچه گاردا واقع در شمال ایتالیا مانوئل نویر در  45 دقیقه اول دیدار دوستانه چهارشنبه حضور یافت و باواریایی ها در این دیدار موفق شدند با نتیجه 15 بر 0 حریف را با هتریک نیلس پترسن مهاجم جوان تازه به خدمت گرفته در هم بکوبند.

نویر بین دو نیمه جای خود را به یورگ بوت داد تا او نیز در این دیدار دوستانه حاضر باشد. از این دیدار جمعیتی بالغ بر 2500 نفر دیدن می کردند. که در میان این جمعیت برخی از هواداران متعصب بایرن نیز حضور داشتند که با شعارهایی احساسات خود را به نویر بیان می کردند.

مضمون شعارهای آنها بیشتر حاوی چنین مطالبی بود: "شما می توانید توپ های بسیاری را دفع کنید اما ما شما را در لباس تیم محبوبمان نمی پذیریم."

این در حالیست که مانوئل نویر شنبه گذشته با استقبال گرم هواداران بایرن در ورزشگاه آلیانس آرنا و در مراسمی که به مناسبت شروع تمرینات بایرن برگزار شد، مواجه شده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 21:18 http://bayern.blogsky.com/#http://

چرا اخه باید کنار بیان دیگه نویر جزی از تیم هست باید با حمایت اونو در اماده شدنش کمک کرد ولی جرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد