وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: می خواهم همۀ هواداران پشت سر من باشند

Manuel Neuer

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود آمدن به بایرن مونیخ ، مانوئل نویر نمی تواند ریشه های خود را انکار کند.

این آخرین واکنش نویر قبل از اتمام تمرینات دیروز صبح بود. یک توپ به سمت دروازه مانوئل نویر ارسال می شود و نویر برای مهار آن از محوطۀ شش قدم خارج می شود ، اما یک ناهماهنگی با دانیل ون بویتن باعث می شود که توپ به سادگی درون دروازه جای گیرد. نویر که از این موضوع ناراحت بود گفت: "این درست است ، من ناامید شدم. من با دانیل در مسیر داخل کابین در مورد تمامی آن اتفاقی که رخ داد صحبت کردم."

هرچند او تا کنون حتی یک دقیقه هم برای بایرن مونیخ بازی نکرده است ، اما یکی از بازیکنان کاملاً محبوب نزد هواداران بایرن می باشد. اما خود نویر هم می داند که همچنان یکسری از هواداران هستند که در سمت او قرار ندارند. نویر در اینباره گفت: "من می خواهم ، همۀ هوادارن پشت سر من باشند و از من حمایت کنند. این در مورد عملکرد من تاثیر گذار خواهد بود." او که نمی خواهد گذشتۀ خود را انکار کند افزود: "من نمی توانم شالکه را فراموش کنم. زیرا آنجا اولین باشگاه من بود. اما در حال حاضر من یک وظیفۀ جدیدی دارم. پیروزی با بایرن مونیخ و کسب افتخار."

او اکنون برای باشگاه جدیدش بازی می کند گفت: "بخش ویژۀ بایرنی ها این است که در اینجا همگی به طور علنی از قهرمانی صحبت می کنند و این تنها چیزی است که شما می توانید انتخاب کنید. اما در شالکه شما تنها به صورت دزدکی و در داخل کابین می توانید در این مورد صحبت کنید." اکنون که نویر در وضعیت مناسبی قرار گرفته است گفت: "من تاکنون قهرمان آلمان نشده ام. این چیزی است که من می خواهم و امیدوارم که این اتفاق در اولین سال حضورم در بایرن مونیخ روی دهد."

اکثراً او را از نظر درونی با الیور کان مقایسه می کنند و به او اعتماد دارند. نویر در این خصوص گفت: "این باعث افتخار من است که با نام های بزرگی مانند الیور کان و سپ مایر مقایسه شوم. الیور کان بت من بود. من همیشه بازیهای ینس لمن و ادوین ون درسار را دنبال می کردم ، اما از لحاظ جاه طلبی و اشتیاق ، الیورکان الگوی من بود."  

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 07:49

نویر جان حالا حالاها مونده تا با سوتی های عجوبه ای مثل ون بویتن آشنا بشی.

سکته نکنی خوبه!!!

عرفان چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:37

ای واااااااااااااای
هنوز نیومده سوتی های خط دفاعیمون شروع شد.
آقای نرلینگر هنوز بنظرتون هیچ نقطه ضعفی وجود نداره؟؟؟
خب شاید این آقا چشماشو میبنده، فقط صحنه های موفقیت آمیز رو میبینه.

farshad پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 11:08 http://bayern.blogsky.com/#http://

عادت میکنی پسر .ما پشتتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد