وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: آمدن به بایرن تصمیم درستی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر یکبار دیگر رضایت خود را از آمدن به بایرن مونیخ اعلام کرد. علاوه بر این ، این دروازه بان ملی پوش آلمانی آیندۀ روشنی را برای بایرنی ها در اروپا پیش بینی کرده است.

مانوئل نویر که قبل از پیوستن به بایرن مونیخ پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلستان داشت در اردوگاه تمرینی بایرن مونیخ در ریوادل گاردا گفت: "من فکر می کنم ما بهتر می توانیم در بوندسلیگا پیشرفت کنیم. بازیکنان خیلی خوب بین المللی در بوندسلیگا حضور دارند. من فکر می کنم تصمیمم برای پیوستن به بایرن مونیخ صحیح بود."

نویر علاوه بر بوروسیا دورتموند و بایرلرکوزن که در فصل گذشته بالاتر از بایرن مونیخ در جدول بوندسلیگا قرار گرفتند ، تیم های اشتوتگارت ، ولفسبورگ و شالکه 04 تیم سابق خود را رقیبان اصلی بایرن مونیخ در بوندسلیگا می داند. او از هم اکنون برای مسابقات حذفی لیگ قهرمانان تمرکز کرده است و در اینباره گفت: "این از جمله مهمترین مسابقات برای ما می باشد. ما می خواهیم که قطعاً در مرحلۀ گروهی حضور داشته باشیم."

او که با پیوستن به بایرن مونیخ با الیور کان مقایسه می شود گفت: "البته این باعث افتخار من است که با یک نام بزرگ مقایسه می شوم. اما من بر روی خودم تمرکز می کنم." او در پایان گفت: "من می خواهم تلاش کنم تا در اسرع وقت به آمادگی لازم برسم ، و عملکرد خود را بهبود ببخشم و هر روز در فرم خوبی قرار داشته باشم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد